Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kompiser som er lege er bare noe forbanna tull!!!!!!!!

Sitter og diskuterer nattevakter med han. Jeg syns ikke det er forsvarlig at jeg går så mye nattevakter lenger.. Er 7+4 i dag og er EKSTREMT trøtt uansett hvor lenge jeg sover før en nattevakt. Han skjønner rett og slett ikke hva som er problemet med at jeg ikke orker nattevakter.. Jeg er så trøtt og har så kort lunte at jeg må sjekke Ketorax dosen seks ganger for å forvisse meg om at jeg setter riktig dose til riktig pasient!!! Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg måtte telle til 10 i natt, og jeg syns det er helt forferdelig.. Men kompisen min har overhodet INGEN forståelse for at jeg er sliten.. Men som sagt.. Han er mann, så hva kan en forvente....... :s..... Håper den ene turnuskandidaten kommer opp i natt, hu er mer som en venninne.. Så jeg skal spørre hu litt om det tror jeg....

Ble litt syt det her.. Men måtte få det ut..

Fortsetter under...

Jaja, kanskje han synes forskning e det man må basere seg på. Og forskning vise jo at det å gå nattevakter øker sjansen for både det ene og det andre under svangerskapet. Bare søk på Internett du, så ser du!!

Lykke til med å få mannen til å høre på fornuft - vet det kan være vanskelig.

Trine!!! Var det ikke nettopp oppe noe forskning om dette med graviditet og nattevakter?!! Har ikke arbeidsplassen ansvar for å tilrettelegge i din situasjon?!! Hmmm....

Hei og hopp!

Takk for svar.. Joda, det har akkurat vært stort oppstyr rundt det i aviser... Arbeidsplassen har ansvar for å tilrettelegge.. Sjefen er på FEM ukers ferie i huttaheita... Men kommer vel tilbake neste uke.. så skal ta det med henne da.. For dette her er uholdbart.. Jeg har 1 korr pasient nå som egentlig skulle opereres i natt, men det ble utsatt.. Så jeg får nok en del å jobbe med i natt... Mange nyopererte her nå.. Og i dårlig form.... Gulp.. Jeg vil hjeeeem..

Annonse

Så skremmende mange ubrukelige leger altså... Så påståelig når han ikke har peiling.. Finn den linken og send han på mail. Skremmende han ikke har fått det med seg forresten, det har jo vært mye i media i det siste om nattevakter og økt fare for SA...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...