Gå til innhold

September: Noen her som bærer september barna??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mei tai brukers som en bæremeis, bare at det er et tøystykke og veier ikke like mye som en bæremeis hehe...

Ringslynga kommer du til å sette kjempe pris på når nestemann kommer:-)

Lillegutt veier 12 kg nå og jeg slenger han på hofta i den. Bare for raske butikk turer eller når det er full sutring hjemme. Da slenger jeg den på og han blir rolig:-)

www.tettinntil.com

Annonse

Jepp, Ask storkosar seg i Ergo'en sin. Har brukt den mykje meir den siste mnd eller to, og tenker den blir enno meir aktuell når han begynner å gå skikkelig. Slepp å dra med vogna i tilfelle han blir trøtt.

Var litt "skummelt" gå gå den første, lange turen med bæresele fordi han pleier å bli utålmodig etter forholdsvis kort tid i vogna. Men i selen hadde han det flott, sat og prata og sang på ryggen min i nærmare to timar :o)

Prøvde forresten Mei Tai på torsdag. Den var veldig god å ha på, og så likte eg det at eg kan få ungen såpass høgt opp på ryggen at han kan sjå over skuldera mi. Men pga bekkenet er eg "avhengig" av hoftebeltet på Ergo'en.

Viss vi får ein baby til ein gong har eg lyst på elastisk sjal fram til h*n kan sitte i Ergo'en.

Bare bæremeis her. Han slutta å like det andre, dessverre - han EEEEELSKET ergoen sin helt til for et par uker siden, men nå ble det visst for mye bal med alle klærne etc. (min teori).

Satser på å få solgt ergoen til et snilt hjem, for den var virkelig som et familiemedlem å regne!!!!

Noen som vet om sånne "nå mer jeg lei ergo"-perioder kanskje kan gå over?? (sa hun med håp i stemmen)

Hei Maur.

Jeg vet ikke om han går nå, men vet at mange får sånne leie perioder rundt da. For da vil de heller gå enn å bli båret. Men jeg ville ikke olgt den enda. Det kan hende det går seg til=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...