Gå til innhold

Hva gjør dere for å få tiden til å gå

Anbefalte innlegg

...mellom hver EL og TR?? Fatter og begriper ikke hvordan jeg skal klare å konsentrere meg om studiene..Har nettopp hatt EL, så kan ikke akkurat lete etter symptomer nå heller. Men det er ALT som står i hodet på meg! Har dere med litt flere pp på baken noen råd?

Fortsetter under...

Nei.. Har egentlig ikke noen råd, men tenkte jeg ville skrive for å vise at mann på et vis kommer seg gjennom. Jeg er i min 5 pp nå og er helt hysterisk i perioden mellom el og tr: sjekker hele tiden etter symptomer, begynner å teste 4 dager før og har vel kun dette i tankene.. Dette var kanskje ikke noe trøst.. men det er vel greit å vite at man ikke er alene om å tro at det tipper helt over:-)

Prøver å fylle dagene med masse gjøremål; kaféturer med venninner, trening, synge, øve gitar, gå turer med mannen...

Men er enig med deg. Det er utrolig vanskelig å ikke tenke på babyer og lete etter symptomer ;-)

Går å tenker på det hele tiden jeg også....har ikke ikm før 30.okt....føler det er en laaaaang evighet til......Er i min første pp...så jeg bør kanskje ikke ha for store forhåpninger.....Men jeg ble gravid i 1. pp med andremann......så da blir det vel til at jeg tror det skal gå denne gangen også...men er vel ike så heldig!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...