LB83 Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 hun er 3,5 uker gammel og gulper og får sprut brekkninger så det står ut av nese og munn..noen dager gulper hun ikke så mye, men i dag har det vært mye, hele tiden og jeg er redd hun ikke får nok mat i dag.. huff... jeg har hatt ekstra spreng i brystene i går og dag,kjenner det strømmer på bare jeg tenker på å amme. hehe. synes å ha lest noe om at melka forandrer seg etter hvert. så jeg tenkte kanskje det har sjedd nå å at det blir hardt til magen? noen som har noe erfaring med det?
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2006 #2 Skrevet 22. oktober 2006 Gutten vår hadde også sprutbrekninger når han var liten, noen dager gulpet han ikke og andre dager stod spruten 30 cm opp i været. Helt utrolig. Men det ble mye bedre da jeg sluttet å drikke melk og spise produkter med mye melk i. Hva spiste eller drakk du i går eller tidligere i dag? Mye melk til kvelds / frokost? Spiste du pannekaker, grøt eller noe annet med mye ost?
LB83 Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2006 hmm, spiser ost og drikker melk. hadde taco med mye ost og brun ost spiser jeg hver dag. skal prøve å ikke drikke melk og holde me litt unna ost og slikt så får jese om det hjelper. takk for tipset, har ikke tenkt på det. gjelder det yoghurt, biola, brun ost og sånt og eller er det værst med ren melk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå