Gå til innhold

selv om det er tung,så er det deilig.

Anbefalte innlegg

Skrevet

det å være gravid.

syns jo det er ganske tungt til tider å være gravid.

å det er jo lett å fokuserer på det alt det negative (rygg,bekken,inkontinens,kvalme,halsbrann,vann i kroppen osv.)

men jeg kan huske, at rett etter fødselen, så følte jeg meg tom...

ikke mere deilige spark fra magen,eller hikke....

det er noe magisk å være gravid.

men det var også deilig å få det overstått.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm..jeg leste akkuat overskriten jeg hadde valgt...

"selv om det er tungt,så er det deilig".....kan jo fort misforstås...til noe sexuelt.......jaja..man blir så"tullete" med tiden

Skrevet

Hehe, godt det ikke bare er meg som tenker slik. Sa det til mannen senest i morges, gruer meg til babyen ikke er i magen lenger. Føler jeg ikke har fått "nytt" magen nok, sparkene etc - er jo så koselig, og liker å gå rundt med mage - selv om bekkenløsning, kynnere, konstant halsbrann etc ikke er like moro. Synes svangerskapet har gått så utrolig fort!

Skrevet

deilig å ha henne der inn og blir deilig å bli ferdig...men da er det ikk ebare det at magen er tom...men den er vel ikke helt lekker sannsyligvis å se på heller hehehe..her klarte jeg å vri det over til det negative igjen,,,hihi sorry!

Skrevet

Nordkvinne, du er en klok kvinne du!! Helt enig - og et bra innlegg!! Vi bør egentlig bare kose oss å nyte den korte siste tiden!!

Nå skal jeg kooose meg med spark fra spirrevippen min!!

KLEM

Skrevet

hehe.. takk.....

men når jeg så på andre gravide,etter min forrige fødsel, så var jeg

litt sjalu...for det er noe spesielt å være gravid.

jaja :)

Skrevet

Skjønner hva du mener, nordkvinne...

Litt vemodig er det også, for dette er 3. og siste gangen jeg er gravid... Det får holde med tre barn, tenker jeg. :-)

Skrevet

E enig.. sist så storkosa æ mæ heile svangerskapet... hadd det ikke travelt med å få ut ongen... men denne gangen e æ LEI gorr LEI... det e et skikkeli bøllefrø æ har i magen... å den må jo selvfølgeli styr mæst på høyresia der æ har vært operert og det gjør ekstra ondt når den bølla... Håpa det nu går sæ litt tel snart... førr ellers bi æ tullat...e lei a allskens plana...

Også får æ dårli samvittighet førr å si sånn når babyen nu bompå så førsektig.... ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...