Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 På bruksanvisningen for EL-testene så står det at testen og urinen skal være stuetemperatur (15-30 grader C). Hvordan løser dere dette praktisk? Tisser dere på glass/beholder og venter en stund før dere tar testen (isåfall hvor lenge?), eller gir dere blaffen og tester med en gang? Vennlig hilsen meg i 6 pp
babyT Skrevet 22. oktober 2006 #2 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg har bare gitt blaffen og testa med en gang. Det har nok gitt riktig utslag for meg. Fikk positivt resultat de dagene jeg forventet det. Streken var mye tydeligere enn kontrollstreken. I tillegg opplevde andre tegn på eggløsning som el-slim og såre brystvorter.
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 22. oktober 2006 #3 Skrevet 22. oktober 2006 Hvis du bruker den dig. EL-testen til CB slipper du dette problemet - disse billige testene er IKKE til å stole på. :-)
Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #4 Skrevet 22. oktober 2006 Hm....lurer litt her jeg og fordi jeg har kjøpt testene fra billigtester fordi flere her inne mener de fungerer fint! Flere erfaringer mottas med takk.
Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #5 Skrevet 22. oktober 2006 dytter på denne jeg...sikkert flere med erfaringer
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 22. oktober 2006 #6 Skrevet 22. oktober 2006 Billigtestene fungerer helt fint for meg. Ikke noe negativt å si om dem, fra min side...............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå