Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 Bare lurer jeg.. er dere komfortable i "gravidkroppen" deres? Misforstå meg rett,jeg gleder meg sånn til babyen kommer! Er jo helt fantastisk å få oppleve å gå gravid,men jeg føler meg så fæl sånn kroppsmessig! Liker ikke forandringen som hører med,er grådig uvant å føle seg stor og tung i fronten... Har ikke lagt på meg mer enn 5-6 kg,men føler meg så diiiiger! Og verre blir det nok...
milva76 Skrevet 22. oktober 2006 #2 Skrevet 22. oktober 2006 er enig med deg. Føler meg helt uformelig. Gleder meg til jeg er noen uker lenger på vei og til den ordentlige gravidmagen kommer. Nå føler jeg meg bare tjukk og bomsete. Har fått skikkelig dobbelthake også. Herlig!!
en liten i magen Skrevet 22. oktober 2006 #3 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg eellsker å være gravid, føler nesten jeg får mer selvtillit nå en når jeg ikke er gravid, rett og slett litt stolt over magen min (og puppene he he: )
Bea80 & Gullgutten Skrevet 22. oktober 2006 #4 Skrevet 22. oktober 2006 jeg kunne gått gravid evig, syns det er helt fantastisk......men husker det var litt stress til å begynne med når ikke buksene passet og jeg liksom følte jeg bare hadde lagt på meg!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2006 #5 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg gleder meg også til babyen kommer, men er litt i samme båt som deg. Dvs, jeg syns ikke det er ille sånn utseendemessig, føler meg ikke stygg eller noe. Men jeg er lei av å være sliten, lei av å ha høy puls, sove dårlig, sure oppstøt, tungt å puste og kvalme. Og så er det 3 mnd igjen... Jeg er trøtt, trist, og glad om hverandre. Jeg er sliten av å lure på om baby har det bra, og sliten av å tenke på om magen vokser fort nok. Jeg er lei av stadig å bli påminnet at "skal du ha allerede i januar?? Du er jo så lita!!" Jeg gleder meg til baby kommer ut, og det ikke lengre bare er mitt ansvar at baby har det bra. Alle skal mene noe om hva man spiser, om man spiser nok, osv. Jeg gleder meg til å kunne ta et glass vin med venninnene en kveld, mens baby ligger trygt hjemme og blir passet av pappaen! -Så nei. Egentlig føler jeg meg ikke særlig komfortabel. (hm... dette ble mer sutrete enn jeg hadde tenkt. Men det var jaggu godt å få det ut!! )
En liten mamma Skrevet 22. oktober 2006 #6 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg stortrives i min "nye" kropp! Syns jeg ser kjempeflott ut, med store pupper, sprettrumpe og en nydelig kule på magen! Er utrolig stolt av magen og meg, og dette er helt fantastisk for meg! Får mange kommentarer om at jeg ser flott ut, og jeg må ærlig innrømme at jeg er helt enig!
Frk. Vable Skrevet 22. oktober 2006 #7 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg også trives i min gravide kropp! Syns det er fint å gå gravid, jeg! Men når jeg finner sjokolade- og kjekssmuler i kløften min, da begynner jeg å lure på om det bare er babyen som legger på seg her, eller om kanskje mammaen bør begynne å tenke seg om?!? )
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 22. oktober 2006 #8 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg stortrives som gravid... men så har jeg det jo enkelt da.. Fin form, ikke kvalm og ikke bekkenplager.. Så det er bare kos å være gravid.. Magen er jeg stolt av og jeg liker at mine passelige men små pupper vokser litt hehe
Micha.. Skrevet 22. oktober 2006 #9 Skrevet 22. oktober 2006 jeg nyter å være gravid spesiellt nå når det synes så godt... føler meg veldig kvinnelig og flott.......men, skulle ønske at jeg ikke hadde gått opp i vekt så mye for det visest i ansiktet, så jeg er blitt litt mer opptatt av sminken og sånt, det tar litt tid... hehe!!
Berma Skrevet 22. oktober 2006 #10 Skrevet 22. oktober 2006 jeg skal være glad når det er over for å si det sånn....har vært mye dårlig og slapp så jeg føler at verden stoppet opp idet jeg ble gravid. Jeg gleder meg veldig til hun kommer ut, men jeg må innrømme at jeg ikke er så komfortabel med kroppen min, jeg har ikke lagt på meg masse eller noe sånt, men det er rart å ikke passe i normale klær. Nå er jeg ganske utålmodig av meg så jeg syns det hele tar laaang tid, og jeg har over 3 mnd igjen...ja ja...
snartmammapåny Skrevet 22. oktober 2006 #11 Skrevet 22. oktober 2006 jeg er igrunnen veldig komfortabel;) Kunne nok ha vært foruten alle kvisene, men et godt lag med sminke hver morgen ordner d problemet sånn noen lunde;) Ellers så er det deili å slippe å tenke på de ekstra valkene på magen lenger;) Føler selvtillitten blomstrer og jeg er flott;) hihi;)
tigergrrrl Skrevet 22. oktober 2006 #12 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg er kjempe komfortabel og veldig fornøyd med å være gravid. Jeg har alltid vært rimelig tynn, og selv om jeg merker at jeg har fått en liten kul på magen er det mange venninner som mener at jeg ikke har mage. Har lagt på meg tre - fire kilo, men det gjør ingenting. Nå i helga var jeg på besøk hos svigers og koste meg skikkelig under en stor middag lørdag kveld. Jeg var den eneste som ikke rørte alkohol,men til gjengjeld fikk jeg kjenne små spark. Det er helt fantastisk! Plutselig har jeg blitt kjempe fornøyd med tilværelsen. At det er vanskelig å se at jeg er gravid fåt bare være. Jeg er vel i utgangspunkte kjempe heldig! Trodde faktisk ikke at det skulle være så greit å være gravid, og egentlig tenkt at jeg kom til å sutre mye underveis. Derimot liker jeg veldig godt å være gravid, og har ingen hast med å få babyen ut. Selv om jeg gleder meg veldig til å se det lille nurket.
*Mi tesorito* Skrevet 23. oktober 2006 #13 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg hadde passe store pupper fra før, men er først nå jeg har fått en fin og fyldig kløft-veldig fornøyd med den! Men det er sant som Juni80 sier ang smuler i køften!! Er førstegangs og magen begynner å synes ganske bra nå, blir bare mer og mer fornøyd med den jo mer den vokser! ikke bare kjenner jeg masse spark hver eneste dag, men jeg kan se at den beveger seg også. Kunne godt vært uten kviser. Ikke mye, men litt mer "appelsinhud" på låra-veldig kjipt... etter å ha lest alle innlegg om vekt her på siden, føler jeg at jeg har godt opp svært mye.. 19. uker på vei og har gått opp 4-6 kg.. Pappaen er veldig fornøyd, og sier jeg klager altfor mye på vekta. Setter utrolig stor pris på å ha en sånn kjæreste som får meg til å føle meg bra med meg selv og kroppen min. Er ikke alle som er så heldige desverre.. 18+3
Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #14 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg begynner og føle meg konfortabel nå. er 16+5 og magen har begynnt og se veldig gravid ut og ikke bare små feit.: )
RompeRock Skrevet 23. oktober 2006 #15 Skrevet 23. oktober 2006 Er vel egentlig ganske så fornøyd ja ) Synes magen min er veldig fin da ;o) Men jeg er lita av vekst (bare 1.56), så jeg synes av og til at jeg ser ut som ei lita kule ;o) Men stort sett er jeg fornøyd )
Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #16 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg har lagt på meg omtrent 10 kg og er 27 uker på vei. Men folk sier at det ser ut som jeg kun har lagt på meg i magen.Jeg føler meg ganske fin som gravid,har alltids syntes det har sett flott ut med gravide kvinner. Det eneste som gnager på selvbildet nå er de forbanna kviseutbruddene på haka.. Føler meg til tider som en 14 åring i huden igjen.hrmf. Jaja, men det kommer noe fantastisk ut av å gå gravid :-) Kos dere!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #17 Skrevet 23. oktober 2006 Nei, ikke i det hele tatt.. F¢ler meg feit og ekkel og har fått svangerskaps depresjon.. Vil bare ha gutten min ut.. Gleder meg til å få tilbake kroppen min og meg selv (forhåpentligvis)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå