Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har postet følgende innlegg på småtroll 2 - 3 år, men lurer på om det bare er i vår barnehage det feires halloween?

"Hva kler dere barna ut som? Jeg er egentlig i mot denne feiring i barnehagen da jeg mener at dette er noe veldig amerikansk som bare presser penger ut av folk. Dessuten liker jeg ikke å kle en 2-åring ut som "monster". Han får ikke lov å gå med spøkelsesklær, dødningehoder og flammespyttende drager ellers, liker heller ikke at han skal gjøre det "bare på haloween". Hva gjør dere?"

Fortsetter under...

barnehagen vil sikkert bare lage litt morro for barna

http://www.buycostumes.com/productgridview.aspx?pCatID=ChildCostumes&cCatID=ChildToddler&SelPage=1

hvis du titter på linken så vil du se at det er ikke bare skumme kostymer som gjelder i statene, det er bare noe vi normenn har mistforstått. (mener ikke at du skal kjøpe noe sånt no, bare for å vise at man kle ut barna i absolutt hva man vil når det er halloween ikke bare skummelt)

Kle barnet ditt ut som Pippi Langstrømpe eller Emil/Ida i Lønneberget. Trenger ikke være spøkelse eller skumle kostymer. Det er bare litt av kosen å kle seg ut, som hva har liten eller ingen betydning.

Det viktigeste med at man feirer Halloween håper jeg er at det blir lagt vekt på hva slags tradisjon det er, hvor den kommer fra og ikke minst at den IKKE er innført i Norge og IKKE alle nordmenn ØNSKER å praktisere dette.

Og at man ikke lærer barna opp til at dette er en dag man har lov å gå ut å tigge godterier.............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...