Gå til innhold

Når skal dere ha barn?! Ahrrrgh!!!!!!

Anbefalte innlegg

F... som folk maser! Kan ikke hente posten engang, uten at naboer spør om når vi skal ha barn!! Løper jeg rundt og spør folk om sånne , tross alt, INTIME ting???! På butikken, på jobb-- ALLE STEDER! Vet at de kanskje ikke mener noe stygt med det, men hallo... Vi kan ikke få barn på egenhånd, vi.. Masse penger koster det også. (Ikke mye, i forhold til det et barn er verdt!!!) Vi må igjennom masse undersøkelser, hormonkurer, ICSI... Og så maser de! Kan de ikke gå og lage barn selv! Vi har begynt å være åpne problemene nå, bare for at det ikke skal knekke oss. Men skal jeg måtte stå på butikken og fortelle feks. i kassa om dette til en så vidt bekjent person, mens det er flere folk i kø? Hva er det folk forventer at man svarer??? -Og ikke mist- BRYR de seg om svaret? (eller er det bare noe de spør om får å HA noe å spørre om????!)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6786730-n%C3%A5r-skal-dere-ha-barn-ahrrrgh/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ARGH og GRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hva feiler det folk??? En ting er å spørre en god venninne i en fortrolig samtale, men å drive å spørre en bekjent om sånt ute i det offentlige, ja det er mangel på sosiale antenner!!!

ja man kan virkelig lure på hva slags svar de forventer når de spør i sånne situasjoner!! de kan da ikke seriøst tro at de skal få høre et ærlig svar! "jo jeg sluttet på pillen for et par mnd siden, så nå puler vi som aldri før!"

eller....det kunne faktisk vært litt morsomt å sagt!

Ja enkelte personer skulle man slått inn nesa på. Mer er det ikke å si om den saken!

Jeg blir så uendelig lei meg og begynner nesten å gråte da folk spørr på denne måten. Og jeg får så lyst til å smøre dem inn med at vi har to døde gutter på kirkegården. Men det er litt "tøff kost" å smøre i trynet på ukjente folk så jeg lar være, men en gang skjer det nok.

Og det er nå bare igjen ukjente folk som spørr. De fleste i bygda vet om våre problemer.

Arrggghh, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, hælvete......................!

Akkurat det mener jeg om saken!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...