Gå til innhold

Når kan jeg si noe!


filijokus *fødeklar*

Anbefalte innlegg

Hei. Gravid for første gang og sååå sprekkferdig.Har kjempevansker med å holde på hemmeligheter!!! Har en søster som er veldig gravid og en som har fått for ikke så altfor lenge siden..Har jo lyst til å si det til dem med en eneste gang. Er det mange som sier det før det har gått de "obligatoriske" 12 ukene..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan si det til dem du ønsker å si det til. Men kanskje greit å ikke si det til "alle" før det er godt 12 uker som liksom er den magiske grensen.

 

Gratulerer så mye ihvertfall. :

*klemme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forteller det til min nærmeste familie når jeg er i åttende uke og venter med å si det til noen andre til jeg er i tolvte uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har planer om å si det til de aller nærmeste med en gang, nær familie og bestevenninna. og heller vente etter de beryktede 12ukene har gått før resten kan få vite det.tror det kan være godt å ha noen å prate med om alt når det står på.

 

Gratulerer så mye forresten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortalte det til en veldig god venninne i uke 6, familie og andre venner får vite det i uke 10, og så får resten av verden vite det etter uke 12 en gang. Er også sprekkferdig på å fortelle det til folk, men samtidig er det et lite kick å se hvor lenge jeg kan holde det hemmelig og...

 

Fortell det når du synes det passer for deg- lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortalte det til de aller nermeste den dagen jeg fant ut, var i 5 uke da. Men så var det vist visse vordende bestemødre som ikkje greide og holde på hemmeligheten:p Nå vet de fleste det. Syns igrunnen det er veldig greit. Er i uke 10 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg fortalte en vennine da jeg fikk positiv test!! hun bor langt vekk,så hun kan lissom ikke spre det!!så fotalte jeg til søster i går..og skal fortelle resten av omverden i løpet av uka...i dag er jeg 11+3!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortalte det til mine nærmeste nesten med en gang jeg hadde testet positivt. Det var så alt for vanskelig å holde en så god nyhet for meg selv :o) Jeg har ikke fortalt det til en del av vennene mine enda.

Venter til anledningen byr seg, og jeg er over 12.uker.

Er 11+0 i dag :o))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortalte det til foreldrene mine og søsteren min to dager etter positiv test, så ingen grunn til å vente med å fortelle dem det. Men resten av verden får vente til etter 12. uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...