Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 jeg føler meg flott som gravid jeg altså...men noen ganger savner jeg den slanke figuren som går inn i alt av klær...er møkkalei av mammaklær allerede...har elleve uker igjen til termin... er det mange som er stolte av kroppen sin her da??? eller er det flere som savner å kunne ha på seg alt de ønsker..??
hønsemor Skrevet 22. oktober 2006 #2 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg er stolt av kroppen min. Nå kan jeg fremheve magen. Den pleier jeg ellers å prøve å skjule litt for den har aldri vært flat og jeg har en sønn fra før... Ellers får jeg maaaaange komplimenter om at jeg er pen gravid. Så jeg kommer meg nok betraktelig når jeg blir på tjukken da. hehehe
* mamma til 2 prinser* Skrevet 22. oktober 2006 #3 Skrevet 22. oktober 2006 jeg har vært glad i kroppen min helt fram til nå på slutten! Jeg slapp unna strekkmerker,og synes det var topp å ha på mammaklær,men etter uke 33 (tror jeg det var) så kom strekkmerkene,og "nupper" på magen,og vondtene i ribbena,så nå er jeg møkk lei magen min..(har 4 dager til termin nå)...gleder meg SKIKKELIG til å få begynne å trene aktivt igjen,kjøpe meg klær, og ikke få vondt i ryggen bare jeg ser på støvsugeren.. Ser frem til tida framover nå..sitte inne i høstmørket,med brennende telys,og en søt og goood baby i armene mine..ut og trille og komme i form igjen.. "sukk"...
Desperat 3 gangs fødende Skrevet 22. oktober 2006 #4 Skrevet 22. oktober 2006 Må bare si at jeg ser frem til å få kroppen min for meg selv, til å være slank rundt magen igjen og til å bruke fine klær igjen! Var greit med mamma-klærne for noen måneder siden, men nå er jeg drit lei den kolleksjonen!
fikk prins 11.01.07 Skrevet 22. oktober 2006 #5 Skrevet 22. oktober 2006 jeg er også i 29 uke...men jeg føler meg stolt jeg da...skal til fotograf og ta sort hvitt bilder akt jeg om to uker...det tror jeg blir flott til samlingen min..man skal være stolt av kroppen sin når man er gravid da...tenk at vi kan reprodusere oss selv slik vi kan...flott syntes jeg...har en datter fra før av og jeg vet at kroppen min kan bli den samme igjen da jeg har sett det tidligere..BE PROUD SISTERS... Alle kvinner er flotte som gravid samme hvilken størrelse eller fasong..det viktigste å tenke på er at babyen har det bra da....fins verre ting å bruke energi på.... Klem =0)
tutsi 77 Skrevet 22. oktober 2006 #6 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg har vært veldig stolt av kroppen min når jeg har vært gravid..har fått mye positiv tilbakemelding at jeg bare har lagt på meg på magen..syns det har vært bra selv....MEN...nå holder det..jeg føler meg sliten og stor og begynner å savne min gamle kropp. Gleder meg også veldig til å begynne å trene..jogge i skogen..og rett og slett ha mer energi..
Lystpåentiljeg Skrevet 22. oktober 2006 #7 Skrevet 22. oktober 2006 Synes jeg er fin som gravid jeg Liker magen min, hehe, selv om den tar litt plass. Elsker gutten som er inne i magen også - så bortsett fra diverse svangerskapsplager, så har jeg det helt ålreit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå