Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 at jeg kommer til å føde om 2-3 uker...hun har en følelse av det...?!? (har termin 8des og er nå 33+5) kan bare være bullshit. Men har tenkt tanken, (selv om jeg har trodd jeg skulle gå helt ut og bli satt i gang med drypp siden dete er det som er vanen i våre familier..) Hun snudde seg for over en måned siden, magen har droppet masse og jeg er stor og har gått opp 23 kg allerede..hadde vært digg, da...er kanskje bare ønsketenkning - selv om leiligheten ikke på langt nær er ferdig - (gangen, to rom, bad og do mangler div ting som strøm/tak/lister etc...uææ.) synsk dame jeg var hos før jeg ble gravid sa jeg kom til å bli gravid, og at vi kom til å ha en veldig fuktig fest i den nye leiligheten ...og så lo hun...jeg skal feire bursdagen min 11.nov - og det blir nok første og siste fest her på en stund...tviler på at mine få venninner som kommer blir dritings...så...kanskje vannet går?? hehe.. linken: http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail/433698/offset/16
Angelas_Baby Skrevet 22. oktober 2006 #2 Skrevet 22. oktober 2006 Du begynner å bli ganske svær nå ja Håper du er heldig å føder før tiden da! Men håper du slipper at vannet går mens dere har fest da!!
popkind Skrevet 22. oktober 2006 #3 Skrevet 22. oktober 2006 Fin og stor - ja, håper du slipper å vente til termin! Her er mitt nyeste: http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/432730/offset/23 Klem
Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #4 Skrevet 22. oktober 2006 Ja om vannet går 11. november er det god sjans for at hun blir født på bursdagen min - den 12. - og det vil jeg IKKE ha noe av ) selv om det hadde vært bra bursdagsgave hihi fin mage du har popkind! begynner bli stor du også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå