Angelas_Baby Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 Ganske ekkelt syns jeg, og hvertfall når man ammer barn på 7-8 år!!! *Grøsser*
Lystpåentiljeg Skrevet 22. oktober 2006 #4 Skrevet 22. oktober 2006 Hehe, så det - til og med sambo kikket opp fra pc'n noen ganger. Synes det er skikkelig ekkelt jeg altså. Å amme små barn er helt ok, og naturlig (ble overrasket over at det var såpass "sært" at de måtte gå på barselavdelingene for å fortelle om amming) - men unger som velger hvilken pupp de vil ha, går på skolen etc.. UGH!
Ma&Ae Skrevet 22. oktober 2006 #5 Skrevet 22. oktober 2006 Ja, jeg syns nesten det er overgrep... Usj.... Værtfall ho som skulle adoptere en unge på 18 mnd, og prøve å bynne å amme da... Blæ :-P
Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #6 Skrevet 22. oktober 2006 søren gikk glipp av det...gubben stirrer på j%%%/((/)(/la fotballen...
Yana Skrevet 22. oktober 2006 #7 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg er for amming, men synes en bør slutte å amme når barna er to år viss ikke det er spesielle grunner. Ingen av disse damene hadde spesielle grunner etter min mening. Amming offentlig er helt greitt. Til de yngste barna ka det haste og da kan en amme inni en butikk eller hvor det måtte være. Er barna over året haster det ikke slik og en kan finne et litt mer diskre sted.En ammer ikke et 18 måneders barn mens en betalker i kassen på en butikk. Men har selv mange ganger irritert meg over damer med nyfødte som hylgråter, og tenkt på hvorfor setter deg seg ikke bare ned og ammer istedenfor å løpe til et stellerom på et kjøpesenter. Selv ammet jeg til forrige var 18 måneder. Ammet over alt i kirken, framfor svigerfamilien, på fly, på cafe i Paris, under forelesning, i barnehagen, i butikk osv. Har bare fått positive reaksjoner på det. Etter at ho var 14 måneder ammet jeg henne stortsett bare hjemme. Det var 4 tøffe dager på slutten for oss begge, men det var fort glemt. Tenker å gjøre det samme med denne. Vil også vurdere å bruke retten min til 1 time kortere arbeidsdag pga amming fram til den nye er 14 måneder.
MM med spire Skrevet 23. oktober 2006 #8 Skrevet 23. oktober 2006 Synes ikke en 7 åring har noe ved puppen å gjøre... Min mening er at man har gjort "jobben sin" når barnet nærmer seg året ) greit å fortsette litt om man har nok melk, og amme ved kveldsstellet... men der går og grensa...(min grense )
KrissyL & Aurora Skrevet 23. oktober 2006 #9 Skrevet 23. oktober 2006 Det der programmet var EKKELT!! ...men jeg måtte jo se det... :-)
Ylva og Mathilde Skrevet 23. oktober 2006 #11 Skrevet 23. oktober 2006 Ser litt groteskt ut når de kommer og bretter opp og forsyner seg selv ja... Men hvor går grensen? Kommer den når de kan forsyne seg selv? Eller når de begynner å gå? Eller når de begynner i barnehage? Lurer på hvor lenge jeg kommer til å holde på? Det stopper vel kanskje av seg selv på instinkt.
Nicki_81 Skrevet 23. oktober 2006 #12 Skrevet 23. oktober 2006 Mener også det fins en grense på hvor lenge man skal amme. Jeg ammet i 15 måneder og det var jeg som sa stopp. Synes det ble så mye pes. Var på jobb hele dagen, og det første ungen gjør når jeg kommer inn er å hoppe på meg. Var greit å skulle kose litt i sofaen, men at ungen da legger seg til i fanget og leter frem puppen selv... Nei, da var det stopp. For henne var det ikke så nøye hvor man var heller. Pupp skulle hun ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå