snartmammatilfire Skrevet 22. oktober 2006 #2 Skrevet 22. oktober 2006 Vet at det iallefall finnes på Kappahl. Mener de har på cubuc også men er ikke helt sikker på det.
Vifikkiaugust Skrevet 22. oktober 2006 #3 Skrevet 22. oktober 2006 Er det ikke sånn at man helst ikke skal bruke bøyler under amming da? Hemmer melkeproduksjonen mener jeg å ha hørt.
Bratsj Skrevet 22. oktober 2006 #4 Skrevet 22. oktober 2006 Dedt finnes nok, men er ingen lur idè - da det kan føre til brystbetennelse og tette melkeganger.
Snupidupi Skrevet 22. oktober 2006 #5 Skrevet 22. oktober 2006 Hadd en fra Triumf sist... som æ brukt mæst som finbruk... dvs. når æ sku nån plass...
MAAAAAAAAMA, igjen. Skrevet 22. oktober 2006 #6 Skrevet 22. oktober 2006 Har en fin ammebh med bøyle som er kjøpt på apoteket. Den er litt kostbar ca 400 kroner tror jeg, men når en har store pupper fra før så må en ha noe som gir skikkelig støtte. På denne bh er det også en liten rosa"knapp" mellom puppene. Den drar du over til den puppen du har ammet, da veit du alltid hvilken pupp den lille skal ha av neste gang. Genialt når ammetåka setter inn og den værste brystsprengen har gitt seg. Vet det blir sagt div om det å bruke bøylebh, men jeg har ihvertfall gjort det med mine to små( og gjør det igjen)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2006 #7 Skrevet 22. oktober 2006 Takk MAAAAAAAAMA, igjen, for eg har også høyrt at vi skal vere forsiktig med bøyle-bh, men eg har ikkje mykje valg hvis det ikkje skal sjå ut som eg har to par kne...så det er godt å høyre at det funkar med bøyle-bh også! Veit du kor langt opp størrelsane går på den bh-en frå apoteket??
MAAAAAAAAMA, igjen. Skrevet 22. oktober 2006 #8 Skrevet 22. oktober 2006 Nei har ikke peiiling hvor langt opp de går. Tror de går temmelig høyt opp.Noen barneutstyrsforetninger har de også. Jeg bruker til vanlig 85 dd, men tror om jeg ikke husker feil at jeg måtte ha 90 f eller noe sånt. De koster flesk, men er veldig behagelige. Nå har jeg løpt og henta bhn.Prøv og søk på www.ANITA.com Har ikke vært der selv, men det står på bhn.
Kristannaa Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 23. oktober 2006 Takk for svar! visste ikke at det ikke var bra,så da er det vel best å droppe det! syns bare de støtter så dårlig,de vanlige amme bhene.
Mooncake Skrevet 23. oktober 2006 #10 Skrevet 23. oktober 2006 På Cubus finner du ammebh fra Triumf, både med og uten bøyle. Med bøyle koster ca 350,-.
Nicki_81 Skrevet 23. oktober 2006 #11 Skrevet 23. oktober 2006 Brukte ikke ammebh forrige gang, men vanlig bøylebh og i str 90G. Vil ikke påstå å si det hadde noe å si på mengde morsmelk. Hadde nok i massevis (ammet i 15 måneder og ble helt fri for melk bare 2 måneder før jeg ble gravid).
mensana Skrevet 23. oktober 2006 #12 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg kommer til å kjøpe ammebh med bøyle til å bruke på dagtid. Ellers kommer jeg rett og slett ikke til å se ut!! Har noen tragiske uten bøyle som jeg kjøpte på SparKjøp i høst som jeg kommer til å bruke om natten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå