Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2006 #1 Del Skrevet 22. oktober 2006 Har noen tenkt på det navnet? Kjenner dere noen som heter det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #2 Del Skrevet 22. oktober 2006 Har ikkje tenkt på det sjølv, men det er fint - og sjeldent. Tok eit søk på ssb: Du søkte på mannsnavnet: Sakarias Det er 49 menn som har Sakarias som første fornavn. Det er 43 menn som har Sakarias som eneste fornavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 23. oktober 2006 #3 Del Skrevet 23. oktober 2006 Treåring i barnehagen vår heter Zacharias. Eller Zach for short. Kult navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #4 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg kjenner en kul og stilig unge på fire år som heter Sakarias. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
volve Skrevet 23. oktober 2006 #5 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg synes det er kjempefint, både med S og med Z. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #6 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg synes det er tøft. Nå er David min favoritt for tida, men Sakarias er på lista sammen med navn som Matteus, Felix og Leo - navn som jeg liker, men likevel litt usikker på om jeg vil bruke. Kanskje jeg er litt redd for hvordan familien vil reagere, for jeg kommer fra en familie hvor nesten alle heter Ole eller Kristine, for å sette det på spissen... Men Sakarias er skikkelig tøft! Hørte noen ropte etter Sakarias når jeg var med ei venninne og hennes datter på lekeplassen, men kjenner ingen som heter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå