Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 Var på hm og prøvde mammabukser på fredag. Prøvde 5 stykker i str L og XL og ingen passet!! Alle var for trange i lårene... Følte meg megafeit. Bruker str 40 -42 til vanlig og trodde liksom XL var stort nok da, men nei da. Alle hadde god plass til magen min (24 uker på vei), men hva hjelper det når de er for trange i låra.??? Jeg orker ikke gå i joggebukse i 4 mnd. Tips til andre plasser hvor de har mammaklær som passer meg med litt kraftige lår/rumpe?? Og som ikke koster en formue??
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2006 #2 Skrevet 22. oktober 2006 Har motsatt problem :/ alt føles litt stort..er uke 22 jeg da! Lindex vet jeg er større i str enn HM! Jeg kjøpte en pen bukse sånn til kneet der i str.34 og jeg er en s/36 str vanligvis! Prøv der
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2006 Ok. Og det var mammabukse?
Bea80 & Gullgutten Skrevet 22. oktober 2006 #4 Skrevet 22. oktober 2006 kappahl har også mammabukser (det er faktisk det eneste di har til gravide tror jeg, de hadde ikke topper iallefall)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2006 #5 Skrevet 22. oktober 2006 Kan som andre anbefale Lindex. Jeg har hatt problemer med å finne "små" nok bukser og bruker 42 som ikke er noe liten str egentlig ,-)
Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #6 Skrevet 22. oktober 2006 Lindex har jeg kjøpt mine bukser. Kjempe fornøyd.
Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #7 Skrevet 22. oktober 2006 selv så er jeg ganske kraftig i lår å rumpe.. men hm buksene i str L sitter supert på meg.. så jeg har faktisk hatt det lettere å finne bukser nå enn før.. Litt merkelig egentlig!.. for jeg pleier å slite! Men.. kanskje de har noe på lindex?
4skatter Skrevet 22. oktober 2006 #8 Skrevet 22. oktober 2006 Hei! Jeg kjøpte en mammabukse som skulle passe til meg som bruker str 40-42... Og den var for bred over rumpa og lår... Kanskje noen vil ha den? Selger den videre billig, det er en olabukse, med deilig strikk i livet, over magen. Noter mailen så tar jeg kontakt...
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #9 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg vet. Hadde samme problemet, helt til jeg fikk en link av en venninne. nettbutikken heter www.ellababy.no. Der kjøpte jeg en olabukse og en army bukse som det stod var litt stor i str og de passet :-). Kanskje du skal prøve der? Lykke til!!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 23. oktober 2006 #10 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg elsker armybuksa fra ellababy! Bor nesten i den :-)
MammaDilla Skrevet 23. oktober 2006 #11 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg bruker str M og str 40. Og alle mine mamma klær fra h&m passer i disse str. Men som en nevnte, så har lidex romslige klær. Jeg kjøpte nemlig en knebukse der i str 38. Og vanligvis må jeg ha 40 i sånne str..
muha Skrevet 23. oktober 2006 #12 Skrevet 23. oktober 2006 Hei Jeg kjøpte en på Svangerskapet tidlig i høst, men har kun fått brukt den et par ganger da sommeren varte så lenge i år. Den er i str. L og er veldig behagelig synes nå jeg og ikke en sånn typisk gravid bukse, men litt moderne. Da jeg snart har termin kommer jeg ikke til få å bruke den mer og selger den til halvpris (kostet 799 ny) Den er som sagt som ny og litt lun og god nå når vinteren kommer. Har også "gode" lår, men buksa er veldig bevegelig og med strikk. Si fra dersom du er interessert.
endelig et lite nurk:) Skrevet 23. oktober 2006 #13 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg hadde samme problem. Bruker 40-42 til vanlig, og har kraftige lår, men til vanlig smal rundt midjen. Jeg har kjøpt 2 olabukser, den ene på Lindex, den andre på Kap-ahl, jeg digger begge to. Buksene på H&M var altfor smale...... Lykke til!
gladbaby Skrevet 23. oktober 2006 #14 Skrevet 23. oktober 2006 Både 2wear (annonse på toppen av denne siden) og tete-a-tete har kjempegode mammabukser som går over magen! HM-buksene fungerer ikke, synes jeg!
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #15 Skrevet 23. oktober 2006 Hei alle sammen!! Takk for masse tips. Tenker jeg skal gå en tur på både Kapp-Ahl og Lindex og se. :-)
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #16 Skrevet 24. oktober 2006 Idag har jeg vært på Kapp-Ahl. Fant meg en svart mammabukse ja. Str 40-42 faktisk og den passet pluss at jeg har litt å gå på. Kjempefin bukse og jeg er kjempefin!!! :-)
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #17 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg trodde at jeg bare kunne glemme å gå med olabukse resten av svangerskapet etter å ha sett olabuksene på H&M som jeg syntes var sirompa og stygge. Olabuksetesten i Gravid-bladet var også nedslående. Men fant faktisk en superduper olabukse på Lindex, måtte undersøke med flere butikker for å finne noen som hadde riktig størrelse, men det andrer jeg ikke på. Folk blir overrasket når de får vite at det er gravidbukse. Superfornøyd. Ellers har jeg en svart og en brun bukse fra H&M også, fine de også, men kunne vært litt videre og lengre i beina og uten lommer! Sliter faktisk mer med å finne gensere som er lange nok til å dekke tøystoffet på buksene som går langt nedpå! Lykke til!
Ninababy Skrevet 25. oktober 2006 #18 Skrevet 25. oktober 2006 Må svare det samme som mange andre...LINDEX er veldig bra på bukser, fin pasform, behagelig strikk og gode i størrelsene... lykke til.. Anin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå