Gå til innhold

Positive er faringer fra Pergo og Metformin?Fortell:o)

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har hatt Pcos siden jeg var 17 år er nå 29. Vi har ei jente på 5 år som kom av seg selv. Vårt lille under:O)

På fredag fikk jeg kur på Pergo og Metfm. Vi er utrolig spente men prøver å ikke overfokusere på hva som skjer. Ønsker gjerne å høre erfaringer fra andre som har gått på det samme.

Håper på mange svar:o)

Håper også dette forumet tar seg opp litt mer, det er så bra at et slikt forum finnes!

*Krysser fingre og tær*

Fortsetter under...

Jeg gikk på metaformin og hadde 3 pergo kurer på 7 mnd uten resultat.

Jeg fikk da utført en kikkhuls opperasjon (laproskopi) og brente bort flere cyster, ble gravid på første forsøk etter det, den første spiren reiste sin vei i uke 6, men rett etter kom en ny og den bor inne i magen min og er 31 uker :-)

Det er mange som blir gravide med pergo og metaformin, men det ble ikke jeg.

Håper dere lykkes :-)

klem

Hei

Jeg gikk på metformin og pergo. Vanlig kur med pergo klaffet ikke, men først gang med dobbel dose pergo så satt det-TO stykker.

Nå var jeg heldig i uhellet og fødte dem i uke 22+5, mistet den ene jenta men sitter igjen med ei sunn lita tulle på 14 mnd, 10 mnd korriget alder.

Så med meg klaffet det, så jeg sier bare lykke til og kjør på!!!!

Hei! Jeg ble satt på Metformin i desember, pergo i mars. Fire enkelkurer etter hverandre uten pause. Spiren satt på den fjerde kuren i juni ::)) Er 18+3 idag og vi stooorkoser oss!! ::))

Annonse

Hei!

Takk for mange svar:o)

Når dere skriver "dobbel pergo" mener dere dobbel dose eller to kurer rett etter hverandre?

Tar de to siste tabl.i morgen...så her blir det mye "lovemaking" i 14 dager, tjihi.

Håpet er stort!

Med dobbel pergo, så mener man man dobbel dose!

Husk at når du går på pergo, så er det ikke uvanlig at man kan få sen EL, jeg fikk ikke før på dag 21. Så nå er det bare å stå på i bingen fremover! ;o)

Hei!

Begynte på metformin i mars og gikk ukentlig til fotsoneterapeut i april-juni. Fikk så spontant mens tilbake i mai. Hadde en dobbel pergo-kur i juli og her sitter jeg med en voksende mage! Er 14+5 idag :-) Jippi!!!

Lykke til jenter :-)

Begynte på metformin i desember 05 og dobbel pergo 1. gang i mars 05. Var litt av et sjokk med alle bivirkningene jeg fikk... Ble helt tullerusk i hodet, aldri hatt sånne humørsvingninger før.. I tillegg til vondt i magen dårlig form... Blødde som bare det også... Skulle begynne på 4.kuren, men tok en graviditetstest for sikkerthetskyld før jeg tok den første tabletten.. Og den var positiv!!! Sååå glad for at jeg tok den testen!! Og at den var positiv, for det var bare max 14 dager etter eggløsning... Nå har vi ei herlig tulle på 7mnd:-) Må bare legge til at jeg stresset veldig mye med å bli gravid, og ble skuffet hver eneste måned det ikke skjedde noe. Den måneden det klaffet hadde jeg bestemt meg for å slappe av og ikke tenke så mye på å bli gravid(veeeldig lett når man skal ta piller for å bli gravid liksom....) Men det gikk på et vis... Jeg slutta å telle dager og bruke eggløsningstester....

Nå har jeg slutta med minipille, og lar det stå til... Kommer ikke til å prøve meg på pergo igjen før om tidligst ett år.

Masse lykke til!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...