Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I går kveld rant det over for meg.... og mannen fikk høre alt... hvor mye jeg ville ha barn etc... selvsagt plumpet jeg ut med dette på et ubeleilig tidspunkt, han var påkledd og på vei ut døren for fest. Han hold rundt meg, gav meg suss og sa at alt ordner seg.. så dro han. I dag har han ikke snakket om temaet... men vet jeg sitter og bimmer..

Lurer så fælt på om vi blir prøvere eller ikke nå. Har såvidt begynt å tempe, tar folat og jeg er klar!

Blir spennende å se hva som skjer i sengehalmen fremover!

Fortsetter under...

jeg har hatt det på samme måte. har til tider følt at jeg har snakket med meg selv om dette temaet, som om han har ventet at det forsvinner dersom han ikke sier noe. ga han klar melding om hva jeg ville, og nå er vi prøvere. ta det opp med han i kveld. lykke til

Han sa at alt ordner seg? ja mener han at han er klar da kansje? Ta initiativet til sex og se om kondomen kommer på eller ikke, for da har du svaret... Han kan våge seg å putte den på!!

Følte det slik selv. Hva vil han liksom? Noen dager snakker han om hvor koselig det blir med baby, mens andre dager virker han ikke så intr. Men han har iallefall aldri vist noen intr til kondom etter at jeg sluttet på pillen, så tar det som et godt tegn! Tror det har noe med forskjellen på mann og dame å gjøre dette her.. Vi jenter tenker og analyserer kanskje i overkant mye?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...