Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 eller? jeg har store bryster fra før.. kan det hende jeg slipper å bli større?? eller er det slik at alle som får melk, blir større?
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg brukte 95 F forrige gang, og det endte med at puppene kun ble harde, stappfull med melk.. Glad jeg hadde en stor pode som drakk og drakk (han var 5284 g ved fødselen).. Trur ikkje puppan våres blir så nevneverdog store..
selfangerkjerringa Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Det kommer an på hvordan en ser det... jeg har en E-cup til vanlig, og fikk en liten F da jeg ammet sist. Det er jo ikke så veldig stor økning egentlig. Vil vel tilsvare om en B-cup gikk fra å være vanlig til en medium+ B?
Cam_gutt_4_6 Skrevet 26. oktober 2006 #4 Skrevet 26. oktober 2006 Tror ikke vi merker det så godt når de er så store fra før av, men jeg la på meg mye på slutten forrige gang, og da var det bare enkelte BH-er som passet. 95F her også. Erfaring fra BIM-gruppa forrige gang er at de med minst i utgangspunktet øker mest.. (Eller de merker det mest iallefall!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå