Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller? jeg har store bryster fra før.. kan det hende jeg slipper å bli større?? eller er det slik at alle som får melk, blir større?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine ble ikke det. Jeg kunne bruke mine vanlige bher mens jeg ammet. Det eneste som plaget meg var at de ble kjempe harde og jeg hadde mye melkespreng.

Skrevet

Ja, desverre tror jeg det er slik at alle pupper blir større. Har selv store bryster.. og mine gikk opp en str allerede uke 7-8. Vet ikke om de vokser mer etter dette (håper ikke). Men vet at de vokser en del under/etter fødselen. Vel, vi kan trøste oss med at de blir normale igjen (kanskje mindre) når barnet er 3 mnd...

Men, uansett Lykke til :)

Skrevet

Tror nok alle blir det ja. Skal jo mer inni dem nå uansett om de er store fra før....

Skrevet

Har to veninner som ikke merket noen forskjell på puppene sine i det hele tatt, mens mine pupper har vokst seg store. Så det tror jeg er ganske individuelt...

Skrevet

Det er vel litt forskjellig fra person til person... Noen sine vokser med engang andre sine kommer da melken kommer... Akkurat som med mager noen er store og noen syns det nesten ikke på.

Skrevet

Om de ikke har vokst noe til nå er det ikke sikkert de vokser noe særlig nei. Mine var i normal størrelse hele tiden, unntatt da melken kom etter fødsel. Var et par 3 dager der jeg så ut som Dolly halvParten, men så ble de normale igjen. Men de vokste jo i takt med melkemengden da, så når det var gått noen timer siden siste amming var de jo en del større enn vanlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...