Gå til innhold

Ang. mensliknende smerter


MillaMia

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid for 3. gang og merker mer enn før sterke menssmerter. De går nedover lårene og jeg må noen ganger ta paracet for å døyve smertene.

Noen som har opplevd dette før? Dette er nytt for meg. Det har vært sånn i en ukes tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du langt på vei? Jeg er 5+3 og, min 3. og har hatt sterke murringer helt siden jeg fant ut at jeg var gravid. Tror det er normalt å kjenne det litt nedover lårene og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om dette blir verre for hver graviditet jeg? Ser at dere begge venter nr. 3. Jeg har ikke kommet til IKM ennå, men mistenker at jeg er gravid med nr 3 pga disse mensmurringene ++. Vil tro at livmoren vokser fortere og at det er derfor det kjennes bedre. Husker i hvert fall at jeg merket fortere at jeg var gravid med nr 2 enn nr 1 og at magen ble synlig mye tidligere.

Tror jeg kommer til å ha problemer med å skjule magen med nr 3, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det er fler enn meg som har det sånn! Ja, det er nok livmoren som blir stor i ekspressfart denne gangen.

Det er helt sprøtt, når pleier dette å gi seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

Prøver på nr. 3 her.... og blir litt skjelven og håpefull nå!

Har endel murringer ja, nesten ubehagelig, og mest på kvelden..

Har kanskje ikm nå til uken... er så spent!!! Men det er 1 pp så prøver å holde meg nedpå jorden... MEN ikke lett nei,..

*ler av meg selv..*

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt omvendt med meg...hadde, menssmerter i de to første svangerskapene mine, nå i mitt tredje..har jeg ikke hatt noen mensensmerter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er på vei med min første, 6+1. har hatt menslignende kramper siden ikm... kommer og går! ikke gøy, men det er vel et positivt tegn;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...