Gå til innhold

sex er overvurdert!

Anbefalte innlegg

Skrevet

prøvde igår, men ikke noe som har skjedd til nå, får prøve i kveld også...litt skuffa jeg...

noen andre som også skal prøve dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har prøvd, og skal prøve igjen i natt...

Skrevet

Hew,he... er ikke sexen i seg selv som er faktoren for å få igang fødsel... Det er prostaglandinet som er i sæden til mannen. Pass på at ingenting renner ut og at han tømmer seg langt inn i deg..... Æsj... Det hørtes "lekkert" ut, men det er sant!! *glis*

Livmortappen må bades i sæd, heter det seg. Og det må gjentas flere ganger......... Hi,hi........

Skrevet

Prøvde også i går. Masse kynnere hele dagen, men ikke så mye mer enn det=)

Skrevet

kynnere har jeg hver dag så det var ikke noe mer som skjedde, vi fulgte "oppskrifta", ha en stilling hvor han kommer langt inn, deretter skal han være inni i sånn 5 min, så ligge med føttene oppover i 10-15 min...

Skrevet

Jeg gikk over 9 dager med min gutt på 2 år. Da hadde jeg og sambo sex for at det skulle skje noe. Vi begynte å tenke på det like før termin og holdt på 1 - 2 ganger daglig til dagen før han kom. Det ble endel sex på oss for å si det sånn. Vet ikke om det hjalp, men min kjære fikk en bra avslutning før det ble måneder med tørke...:)

Skrevet

Gynekologen jeg går til sier at en trenger maaaange tømminger inni seg for at en skal få nok sæd, eller med andre ord, prostalginer for å kunne gi utslag i fødsel. Det er ikke nok med en gang. Dessuten må en være veldig moden også, både tøyelig og myk livmortapp. Jeg selv fikk bare h...es vonde kynnere, som gjore meg søvnløs om natten. Så denne gang gidder ikke jeg noe sex i denne tiden. Au-au!

Nei folkens, gå heller til jordmor eller lege og bli strippet - DET HJELPER!!!

Skrevet

jeg vurderer tur til sædbanken nå hvis man trenger så mange tømminger :S

Anonym:

Legen min vil ikke skjekke åpning engang han, for han mener at det er infeksjonsfare...

Jordmor får ikke nerme seg meg der nede, hun er sinnsykt hardhendt så jeg håper at jeg får før neste jordmortime...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...