Gå til innhold

Oki... når bør man slutte å amme?!!!


Smilje med gull i magen

Anbefalte innlegg

Fikk mld fra ei venninne om å se på TVNorge kl 20....

Satt nettopp med 2- åringen min på fanget å sang og koste før leggetid og kunne ikke drøøøøøøøøøømt om å amme han lenger- selv om jeg syntes at det var kjempekos da han var liten...

 

7 år?!!! Hvem er det som har mest behov for amminga da?!! Mor eller barn... usj... (unnskyld om jeg støter noen nå, men.....)

 

...måtte bare få det ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heeeelt enig med du! Syns det nesten er på grensen til incest jeg.... Men hva vet vel jeg?? Skal ihvertfall se på det jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De anbefaler vel til 2 år men ikke lenger. Jeg amma til poden var 1 år, men da ville han ikke ha mer.

Men hadde faktisk planer om å amme til han var 2 !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TVNorge har endel kvalitetsprogrammer, ja ;) Det er jo så absurd at jeg må jo bare se..... mannen skal se kamp, men er henvist til en kompis, han hater TVNorge!! Men har ingenting å stille opp med mot hormonbomba her... Stakkars...Hahah....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know! Heilt klart at Freud ville hatt sitt og sagt i denne situasjonen! Synes det er sykt å amme ungen sin til den er sju år! Må jo sjå dokumentaren då, det blir vel fleire innlegg om dette her inne i kveld kan eg tenkje meg...

 

Så heilt horribelt ut med ho som amma ungen sin i sofaen, og ungen var jo halvparten så stor som mammaen! Weiird!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wiccababe- ja, 2 år er greit... tenkte jeg i utgangspunktet. Min ga seg også på det da han var 1 år... Men når jeg ser hvor stor han har blitt, kan jo ha samtaler med ham! Når de er i stand til å brette opp selv MÅ det nå være på tide å gi seg, eller?!! Hahah... Neida... uff... det føles vel litt mer naturlig for enkelte å holde det gående- og for all del... Who am I to judge.... (har bare enormt mange meninger om alt mulig... uffda... ;)

 

Tror jeg skal gi meg for i kveld... Bare det at jeg sitter med ei oppgave og å kjefte og smelle her inne er jo sååå mye gøyere... heheh ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tingeling, ja jeg hadde tenkt å amme til han var 2 men han ville jo ikke ha lenger enn til han var 13 mnd.

 

Å hadde han fått pupp etter da så hadde det kun blitt hjemme for kosen sin del tenker jeg,er jo en utrolig nærhet da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er helt ok å amme inntil ungen er omtrent to år, men noe særlig lenger enn det blir litt sært. Tipper jeg holder på til ungen er omtrent året hvis jeg får det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt syyyyyyykt å amme en 7 åring...æsj!!!!!fy f!!!!!!!!!!!!!!!

 

jeg kommer ikke til å amme mer enn til barnet er 1år tror jeg....synes det blir for kvalmt når barna kan snakke og gå lissom....(snakke litt da)

 

hver sin lyst ja.!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...