Gå til innhold

Thilli?! kan du være så snill å se hit litt...?

Anbefalte innlegg

Hei.

Har lest noen innlegg fra deg, og du imponerer meg med dine kunnskaper med kort/tarot. Har selv tarot kort, men ikke hadd tiden til å sette meg så godt inn i di ennå..

hadde håpet at du kunne ha lagt kort på meg? hadde satt utrolig stor pris på det.

Vi (meg og mannen min), har prøvd å få barn i 5 år nå, har vært gravid 2 ganger, en gang helt naturlig og den andre gangen ved hjelp av kontrolert stimulering. den første endte i SA i uke 8, den andre i MA i uke 10.. så nå lurer jeg da på om jeg blir gravid snart igjen? Å om det er noe jeg kan gjøre for å gå svangerskapet fult ut, og få en sunn og frisk baby...

håper du kan sette av noen minutter... hadde vært kjempe flott :o)

jeg er født 16.12.79 og han 07.02.79

Fortsetter under...

Huff, synes så synd på dere som har prøvd så lenge og i tillegg slitt med å miste.

Skulle ønske jeg kunne ha hjulpet deg, men jeg må beklage, som jeg har sagt til de andre som har spurt her inne så ønsker jeg ikke å legge kort på noen jeg ikke kjenner.

Du tenker sikkert, hvorfor jeg gjorde det til Baas, men det er pga de evnene hun selv har og den kontakten jeg har fått med henne.

Å legge kort på noen jeg ikke kjenner tar i tillegg mye tid og energi, noe jeg ikke føler jeg har akkurat nå. Vet heller ikke hvordan jeg skal kunne velge hvem jeg skal legge kort på og ikke, når det er flere som spør.

Beklager nok en gang kjære deg, håper noen andre her inne kan gi deg de svarene du ønsker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...