Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 Mine bv er temmelig ømme, og tanken på at en baby skal suge det den greier på dem i nærmeste fremtid ser jeg ikke frem til med noen stor iver.. Hva kan jeg gjøre nå for å herde de?? Kna dem?? -det er så vondt..
go`gutten +go`jenta Skrevet 22. oktober 2006 #2 Skrevet 22. oktober 2006 kjenner meg igjen! Men det hjalp veldig å gni og dra i dem hver dag. Smør dem gjerne med ullfett først(eller en feit krem). Det er litt ubehagelig i begynne med , men går over etter hvert. Bedre at de er litt såre nå, en når ungen skal suge på dem. Jeg ble aldri sår etter å ha gjort dette hver dag!! Lykke til
Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #3 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg leste litt om det der.. Det du skal gjøre er vri de til høyre til du ikke klarer mere og til venstre etterpå. Gjør du dette mange ganger, tror jeg nok de blir herdet Jeg kan IKKE gjøre det... er jo grusomt vondt!!
Tinepia Skrevet 22. oktober 2006 #4 Skrevet 22. oktober 2006 Du skal vel helst bare la brystvoretene være tror jeg, har hørt at "herding" kan starte for tidlig fødsel.
Blåbærlyng Skrevet 22. oktober 2006 #5 Skrevet 22. oktober 2006 Mannen min suger og knar så mye på de allikevel, så jeg tror ikke noe mer herding blir nødvendig...hehe... Ante faktisk ikke at dette var noe jeg måtte tenke på før fødsel jeg altså...sånn er det vel å oppdage alt for første gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå