Gå til innhold

VinterSol m/bolle i ovnen!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

VinterSol:

Ta det helt med ro, B.E kommer til å ta dette helt fint, og du er faktisk ikke såå liten lenger...si det som det er, at graviditeten var planlagt, men at det tok kortere tid enn dere hadde regnet med! Du har liksom alltid vært litt stor du!

Lykke til og gi en klem til T. også!

HVEM ER DU????????????!!!!!!!!!!!

Er du en i familien eller noe?

huff. nå vet folk hvem jeg er! ikke bra. seriøst, fortell meg hvem du er!

hehe. nå skvatt jeg!!

*kaldsvette*

Vel, de vet at vi har snakket om det. holder ikke det?

De vet også at jeg sluttet på prevansjon, så kjenner jeg dem rett, så har de vel et veddemål gående.

men likevel.. kommer ikke til å si "dette har vi planlagt nøye" lissom, for det har vi heller ikke. kom jo så fort!

:)

det verste er at jeg ikke vet hvem det er, så vedkommende kan jo godt være en av dere tilogmed,, er det mulig.

jeg ble så stressa nå! kan umulig være bra for spiren det..

hadde jo vært fint med en å snakke med da, blir jo offisielt om ikke alt for lenge. men vil gjerne vite hvem det er jeg kan snakke med,,

Annonse

anonym er ikke anonym for moderator. Send en mail og be om å få vite hvem som skremmer deg. Alternativt så kan jo moderator kaste vedkommende ut av forumet...

Vil nok ta noen dager før du får svar, men er jo værd et forsøk... Kjipt å bli skremt på denne måten! Håper anonym kan holde på en hemmelighet da ialefall!!

Annonse

Kjære Anonym.

Jeg har nå skrevet til moderator for å få innlegget ditt slettet.

Jeg ser at du forsøkte å berolige meg, og takk for det.

Neste gang, gi meg i det minste et nick å forholde meg til,,

-jeg vet jeg har delt mye info om meg her, som gjør det lett å kjenne meg igjen dersom du vet hvem jeg er. Men likevel håper jeg du forstår at i den situasjonen jeg er i nå, så føles det ubehagelig at -en-eller-annen--i-nær-omgangskrets vet om det, uten at jeg vet det selv.

-Jeg regnet jo med at en person som ville kjenne meg igjen her inne i solidaritet med meg ville enten holdt munn eller gitt seg til kjenn!

Jeg har forståelse for at du kanskje også vil holde deg anonym, men ærlig talt.. sier man A...

Jeg har bedt om å få innlegget ditt slettet fordi det rett og slett inneholder noe info som jeg Ikke har delt ut, info som ikke angår bare meg, du vet nok hva det er.

Og det er inmari funky å sitte å skrive her når jeg ikke vet hvem jeg skriver til, men som jeg antagelig kjenner godt..

Så, gi deg til kjenne på en eller annen måte.. enten signer med nick, eller send meg i det minste en sms,,

jeg håper du skjønner at når jeg blir sånn her stressa, er det ikke godt for hverken meg eller barnet. Og hormonene mine er ikke helt fornøyd de heller gitt. hehe

Men som sagt; pliz?

jeg er ikke den anonyme du tenker på.. men jeg leste i et annet innlegg her, og der var det også info om deg. Noen navn var ikke nevnt, men boktsaven T.. og noe med Kina og noen flere bokstaver..

Det var fra Lisa og Noah eller noe..

tenkte det kunne være henne som var anonym, ufrivillig, som kom bort anonymknappen i stedet for, og ikke vet det selv.

Siden det var info av ymse slag der også, som sikkert ikke mange vet om...

Skjønner hva jeg mener?

for all del, jeg har lagt ut mye info så det er ikke vanskelig å skjønne at det er meg. men denne infoen har jeg ikke lagt ut.

Men antagelig er dette et menneske jeg kjenner godt, og som jeg sikkert tilogmed er glad i.

Men du,, svar hvem du er da..

plutselig er det ikke noe moro å være på BIM mer..

-og det er viktig for meg!

og, nei. Lisa vet ikke dette:) jeg har kontroll, skjønner du..

om bare få uker er alt åpent og det er ikke så farlig mer:) men jeg skulle gjerne visst hvem denne personen er.

hvis ikke kunne du latt være å svare, anonym, men siden du har gjort det.. si hvem du er..

mener jo at Lisa har skrevet dette. se på innlegget :http://www.barnimagen.com/forum/thread/6765987

Stod jo en del info der.

Jeg vet ingenting om deg,og har ikke noe grunn for å skrive heller, ville bare komme med et forslag til den fremmende anonym

Jeg kjenner deg ikke, og du kjenner ikke meg

Jeg velger fortsatt å være anonym... Men du kan ta det med ro, jeg er en snill, men sjenert anonym (skriver masse på barn i magen, så vil ikke vise mitt nick her)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...