Gå til innhold

6måneder og klapper og vinker:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min er akkurat blitt 6 måneder.Hvis vi sier klappe eller bakebake kake så klapper han..vis vi sier vinke så vinker han.Er det normalt og klare alt dette allerede? Han krabber jo nesten å..kommer seg opp på alle 4 og står å gynger..

noen som har babyer som er 6 måneder eller som begynnte sånn når de var 6 måneder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er veldig nyskjerrig alstå.er det inegn som har noen på 6 måneder her som opplever det samme?

Han begynte for 3 dager siden det er jo så gøy.

Skrevet

Jenta vår klapper og vinker, men for det meste klapper hun hvis vi klapper og vinker heeele tiden. Smiler fornøyd når vi vinker tilbake :)

Står på 4 gjør hun også, men kommer seg ikke framover enda da.

Skrevet

det er veldig morro..er hu også 6 måneder?

på helsestasjonen så lå de andre på hans alder på gulvet å løftet seg så vidt opp..han ene var jo veldig langt fremme med tenner.men lå ganske flatt på magen.mens han min sto på alle 4 hele tiden..hehe..

Skrevet

Lukas begynte å klappe i hendene da han var 5 mnd og han vinket da han var 6 mnd.

Han har spilt på slurva (av seg selv) fra han var 4,5 mnd.....men det skal sies at han var veldig treg til å krabbe:O)

Skrevet

Aurora har begynt å vinke, hun er 6mnd.. Klappe har vi ikke prøvd på, men kanskje på tide?

Hihi, er så gøy når de lærer seg sånne ting! Tiden går så fort!

Skrevet

hei mammalukas..Du fødte ikke på tønsberg sykehus du?

Må bare høre:)

For de som lå på rom med meg kalte sønn lukas ,..håpet på lykketreff:)

Skrevet

Nei,må skuffe deg:O( Det var nok ikke meg det....

Skrevet

Nei ok,det var jo lov å håpe..hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...