kamillaen Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 Sønnen min er akkurat blitt 6 måneder.Hvis vi sier klappe eller bakebake kake så klapper han..vis vi sier vinke så vinker han.Er det normalt og klare alt dette allerede? Han krabber jo nesten å..kommer seg opp på alle 4 og står å gynger.. noen som har babyer som er 6 måneder eller som begynnte sånn når de var 6 måneder?
kamillaen Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #2 Skrevet 22. oktober 2006 Er veldig nyskjerrig alstå.er det inegn som har noen på 6 måneder her som opplever det samme? Han begynte for 3 dager siden det er jo så gøy.
kristiana Skrevet 22. oktober 2006 #3 Skrevet 22. oktober 2006 Jenta vår klapper og vinker, men for det meste klapper hun hvis vi klapper og vinker heeele tiden. Smiler fornøyd når vi vinker tilbake Står på 4 gjør hun også, men kommer seg ikke framover enda da.
kamillaen Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 22. oktober 2006 det er veldig morro..er hu også 6 måneder? på helsestasjonen så lå de andre på hans alder på gulvet å løftet seg så vidt opp..han ene var jo veldig langt fremme med tenner.men lå ganske flatt på magen.mens han min sto på alle 4 hele tiden..hehe..
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 22. oktober 2006 #5 Skrevet 22. oktober 2006 Lukas begynte å klappe i hendene da han var 5 mnd og han vinket da han var 6 mnd. Han har spilt på slurva (av seg selv) fra han var 4,5 mnd.....men det skal sies at han var veldig treg til å krabbe:O)
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 22. oktober 2006 #6 Skrevet 22. oktober 2006 Aurora har begynt å vinke, hun er 6mnd.. Klappe har vi ikke prøvd på, men kanskje på tide? Hihi, er så gøy når de lærer seg sånne ting! Tiden går så fort!
kamillaen Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 22. oktober 2006 hei mammalukas..Du fødte ikke på tønsberg sykehus du? Må bare høre:) For de som lå på rom med meg kalte sønn lukas ,..håpet på lykketreff:)
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 22. oktober 2006 #8 Skrevet 22. oktober 2006 Nei,må skuffe deg:O( Det var nok ikke meg det....
kamillaen Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 22. oktober 2006 Nei ok,det var jo lov å håpe..hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå