SpringBaby Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 Hei, Nytt innlegg om jul.. Både jeg og min søster er gravid (5 mnd i desember) og lurer på hva dere synest om å kjøpe ting til babyen til henne i julegave? Jeg har selv tenkt å ønske meg baby-ting til jul. Noen tanker?
MammaiLarvik Skrevet 22. oktober 2006 #2 Skrevet 22. oktober 2006 Synes det høres helt toppers ut jeg. Ville blitt veldig glad for slike gaver selv.....
Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #3 Skrevet 22. oktober 2006 jeg ønsker meg bare ting til babyen jeg.. hadde blidd veldig glad for å fått det.. for dset betyr jo at jeg ikke trenger å kjøpe det selv.. i dagens sammfun har vi jo det meste.. så hvorfor ikke..
Jente19*31.01.07* Skrevet 22. oktober 2006 #4 Skrevet 22. oktober 2006 jeg vil helst ikke ha ting til babyen av familien.. de nærmeste, slik som mamma og pappa og søskene mine.. og kjæresten da selvfølgelig.. men fra de andre så hadde det vært fint med ting til babyen... har ganske mye fra før så jeg mangler ikke noe spesielt heller.. det er liksom bare klær.. og det vokser de jo så fort utav uansett...
Blåbærlyng Skrevet 22. oktober 2006 #5 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg er litt enig med jente18_9feb. Fra fjerne tanter o.l. hadde det vært fint å få noe til babyen i stedenfor nips, såper, håndklær eller andre ting jeg absolutt ikke trenger og bare blir stående i skapet. Familien min pleier å være veldig flink til å finne gaver til meg som virkelig faller i smak hos meg, og det viser ekte omtanke - noe jeg setter stor pris på. Huff...høres skikkelig materialistisk ut nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå