frøy@ Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 Heisann, Skal lage middag til sambo som har vært bortreist i helgen og kommer hjem om et par timer. Har vært mye stress i d siste og han har vært utrolig snill med meg, så tenkte at jeg skulle lage en koselig kveld for han i kveld. Middag (maten han liker) + fotballkampen han gjerne vil se + god massasje før vi legger oss er mine idéer.. (og nå har lille jenta vår begynt å sparke skikkelig mens han har vært borte, så i kveld tror jeg han får kjenne det ordentlig for første gang..) :-) Noen som har flere tips?Hva gjør deres sambo glad? :-) Ha en fin kveld da jenter! :-)
Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #2 Skrevet 22. oktober 2006 tappe i varmt vann i badekaret og masse stearinlys rundt ?...
frøy@ Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2006 Hadde vi bare hatt badekar..sukk.. :-) (Får bli et krav til vårt neste hjem..) Men takk for tipset, det hadde vært fantastisk! :-)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2006 #4 Skrevet 22. oktober 2006 Sexy undertøy og stearinlys pleier og slå an her:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå