Gå til innhold

Dere som har brukt Pergotime.. Se her vær så snilL!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, jeg hadde egentlig bivirkninger gjennom hele syklusen jeg. Først var det dårlig søvn, så var det hetetokter fram til EL, og etter EL var det masse kraftige pms-tegn. Husker ikke om jeg var svimmel, men jeg var i alle fall kvalm.

Det er vanselig å si om den svimmelheten kommer av kuren eller noe annet.

Håper hvertfall at du blir bedre snart :)

Jeg har først fått bivirkinger de dagene jeg tok pillene, og deretter skikkelig pms rundt EL. Skikkelig sinna, lei meg og grinete..... (Stakkars samboer)

Nå er jeg akkurat ferdig med en dobbelt kur og har vært en del svimmel som har gitt seg nå. Men hetetokter har jeg fortsatt.... Så da forventer jeg å bli litt "gal" når EL næmer seg....

Ikke greit å knaske hormoner gitt! ;o)

Hei !

Jeg merket ikke så mye, var kanskje litt sintere enn normalt (:-)), og hadde noen gråtetokter, men de tror jeg like gjerne jeg kunne hatt uten pergo. Det vedvarte forsåvidt hele syklusen... Jeg gikk kun på enkel kur da, men synes det var helt uproblematisk. Jeg hadde gruet meg veldig til å spise de pillene også, men det var totalt bortkastet !!

Klem

Hei! Jeg har begynt på Pergo i dag... Hvordan gjør dere med sex? Temper?? Eller bare annehver dag fra dag 12 eller noe sånt?? Jeg skal ta dobbel kur! Har liten tro på at det funker. Har heldigvis fått et barn, søt gutt på 3.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...