Gå til innhold

kvalm, menssmerter, utrolig sliten...

Anbefalte innlegg

Har vel ikke lov å klage. Men jeg føler meg helt ødelagt. Alt her gått så bra til nå med medisiner og romstering der nede. Men nå er det nok. Satt inn egg på fredag. Både lørdag og søndag har jeg vært så uvel, menssmerter. Føler meg helt tom. Klarer ikke spise noe heller. Noen andre som har hatt det sånn og kan si at det går over? Har også hatt mye luftsmerter. Jeg burde ikke klage når jeg er kommet så langt, men føler med totalt utslitt. Gruer meg til å gå på jobb og mannen min er reist på jobb. Han har sånn pendler jobb. Hadde mest lyst til å si han måtte holde seg hjemme......Vi har en fire år gammel sønn som jeg må ta meg av og. Og jeg lurer på åssen jeg skal orke å få han i barnehagen i morgen? Eller lage middag... bruker progesteron morgen og kveld, ser det står der at man kan bli sliten, men betyr det fullstendig utslått??

Beklager klagemelding..... har ikke så mange å klage til....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6784356-kvalm-menssmerter-utrolig-sliten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan bli veldig sliten ja. På progesteronen er det jo varseltrekant også er det jo en veldig påkjenning psykisk. Så det er jo ikke rart at du er sliten!

Kan du ikke ringe jobben din og si at du trenger en uke hjemme da? Mye som skal på plass og konsentrasjonen er ikke god, det kan jeg love deg!

Og spør mannen din om han kan sykmelde seg og levere for deg i barnehagen. Kanskje han bare venter på at du skal spørre han og ikke behøve å være så tøff:o).

Vi skal liksom klare alt vi IVF damer, men det går en grense for alle.

Oppmuntringsklem og trøsteklem er sendt til deg

Denne her kan iallefall jeg skrive under på....

Progesteron slår meg helt ut.

Har hatt 4 forsøk+ ett avbrutt, og når jeg går på medisiner blir jeg nesten en annen person.. Kjempesliten, alt er et ork, orker ikke gå tur, vil helst ligge og hvile (sove!!) på sofaen.... :o)

Er du på jobb? For meg virker det som om du heller skulle "hentet" deg inn igjen gjennom en sykemelding. Jeg har også et barn på 4 år fra før, og jeg har vært SM alle forsøkene.....

Masse lykke til!!

Klem fra

Tusen takk for svar...Jeg er litt usikkert på om mennene våre krav på sykemelding når vi er så dårlige? Vi har jo et barn til sammen.

Jeg må nok få en sykemelding når det gjelder min jobb, for jeg har null energi her. Bare griner nå jeg.....

Jeg fikk innsatt egg på torsdag.

Spray og sprøyteperioden med meg gikk helt flott bortsett frå litt hodepine og trøtt, men det er vel slik som følger med. Egguttaket var ingenting å klage på, men derimot om kvelden den dagen det var egguttak ble jeg dårlig :( Har siden hatt kjempestore smerter i magen - blanding av luftsmerte og støl etter hard trening. Har omtrent ligget på sofaen hele uken. Har blitt litt bedre nå, men klarer fortsatt ikke å reise meg uten smerter :( Fikk tilbud om lenger sykemelding, men har ikke samvittighet til det - vet de trenger meg på jobb. Hadde sykemeld fra mandag-onsdag og avspasering torsdag og fredag. Og i morga er det på jobb igjen - gruer meg!!!

Jeg har fått vite at smertene mine kommer av at jeg var nær overstimulering - fikk ut 25 egg.

Venter og håper på at det skal gi seg...

Har heller ikke matlyst og spiser og drikker lite.

Annonse

Heisann Bell!

Jeg regner med du vet hva du snakker om her. Det gjør ikke jeg, så jeg tenkte jeg skulle høre med fastlegen vår i morgen. Jeg synes det er veldig rart om det ikke finnes noen regler som fanger opp dette. Hva om jeg blir lagt inn på sykehuset, skal barnevernet hente gutten vår for faren er på jobb? Det må jo fungere foskjellig for folk som pendler og ikke. Dette hadde jo ikke vært noe problem om mannen min gikk på jobb og kom hjem samme dag. Jeg trenger ikke han til å holde meg i hånden, men jeg trenger han til å ta seg av det praktiske med sønnen vår og hjemmet.

Noen andre som har noe synspunkter på dette eller er i samme situasjon?

Hvordan kan dette bli brukt mot man når det gjelder forsikring? Er han psyksisk ustabil om det står at hans kone er for syk til å ta seg av felles barn?

Jeg mener ikke å være sint her, men det er en veldig frustrende situasjon. Jeg har ikke vært sykemeldt til nå, men innser at jeg ikke har noe å gjøre på jobb nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...