Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 IKEA er min yndling.. pga dårlig økonomi, har jeg lett etter brukt på nettet.. var tilfeldigvis på ikea med min tante hær om dagen, fant da seng, stellebord, madrass, overmadrass, vaskeballje,beskyttelseslaken til seng, plast madrass til stellebord, vaskekluter, og oppbevarings ting til kremer, bleier og stæsh.. for 1100 kr!! takk ikea ) <3<3<3
Camilla ♥venter mars-baby♥ Skrevet 22. oktober 2006 #2 Skrevet 22. oktober 2006 det hørtes da ikke dumt ut kanskje jeg og typen også burde ta en tur på ikea?
Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #3 Skrevet 22. oktober 2006 jepp.. annbefales. ble veldig positivt overrasket.. og nå kjøpte vi den dyreste madrassen også.. kunne blitt billigere
Camilla ♥venter mars-baby♥ Skrevet 22. oktober 2006 #4 Skrevet 22. oktober 2006 jøss. det hørtes kjempe fint ut da må i allefall ut en tur og se. får lure med meg typen til uken eller noe.
Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #5 Skrevet 22. oktober 2006 de tingene jeg kjøpte er på barneavdelingen da. ) det artige er at jeg hadde sååå lyst på ei lyseblå seng.. en serie de har.. og senga koster 1600 kr.. og nå fikk jeg kjøpt masse for bare 1100.. og senga jeg kjøpte skal males blå ;o)
Camilla ♥venter mars-baby♥ Skrevet 22. oktober 2006 #6 Skrevet 22. oktober 2006 det er jo litt rått da du venter gutt eller? skal ha hvit seng og møbler jeg da, men blir nok en del rosa også. hehe
Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #7 Skrevet 22. oktober 2006 ja, legen mente at han kunne se en liten tissetass.. hehe.. og jeg har jo følt selv at det blir gutt.. men vi får se.. skal ikke male sengen før ungen er ute.. )
Camilla ♥venter mars-baby♥ Skrevet 22. oktober 2006 #8 Skrevet 22. oktober 2006 det hørtes smart ut legene kan jo ta feil. jeg fikk høre jeg venter ei jente, og jeg har drømt det blir ei jente pluss at det bare har virket veldig som det har vært det. så forhåpentligvis blir det Alexandra. hehe men tror nok jeg velger og kjøpe ting med nøytrale farger frem til hun kommer. du må ha lykke til vidre da sitter på jobben, og nå er det visst snart på tide og gjøre noe her hehe
Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #9 Skrevet 22. oktober 2006 hehe.. bimmer på jåbben.. ;o) har ikke kjøpt noe me dfarger ennå.. skal bare kjøpe litt hvitt.. så skal jeg heller kjøpe når ungen er ute.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå