Gå til innhold

Forteller dere at dere driver med assistert befruktning?

Anbefalte innlegg

Hei!

Er dere åpne om at dere driver med assistert befuktning til familie/venner?

Jeg må med engang si at jeg er ikke det. Men har fått ett inntrykk av flere jeg kjenner har blitt litt forståelsesfulle etter at Jenny Jenssen har stått frem.

Fikk ett lite piff her om dagen, snakket med en bekjent som hadde vært gjennom prøverør. De ble gravid på 2. forsøk.

Jeg begynner å spraye i morgen.... 2 icsi forsøk.

Fortsetter under...

Jeg har fortalt det til de jeg stoler på. Når det nermet seg 1 forsøk fortalte jeg det til sjefen min. Ble jo endel fravær så syntes det var greit. Jeg er ikke en sånn person som vil at alle skal vite det så for meg har dette vært greit. Samboeren min har også fortalt det til sjefen sin.

Lykke til

Jeg har fortalt det til mine nærmeste.. de skjønner at det er noe, kjenner meg godt.. og med spray/sprøyter og alle bivirkningene er det ikke lett å være meg eller være rundt meg hehe..

Jeg hadde egentlig tenkt å ikke fortelle noe til de på jobben denne gangen. Men hadde det så tøft psykisk at jeg valgte å være åpen om det. Da blir det ikke så mange spekulasjoner fra de andre, for fraværet mitt har jo skutt i været den siste tiden.

Men gjør det som er riktig for deg, så får andre bare tåle at du er litt annerledes en stund:o) hihi.

Klem

Jeg reagerte ikke så mye på hormonene første gang, men slik kan jo forandre seg. Jobb trenger jeg ikke tenke på, jeg er midlertidig ufør pga hodeoperasjon. At jeg ikke er hjemme eller ikke er tilgjengelig er ikke noe nytt for andre.

Hørte at noen blir mer sliten for vært forsøk pga hormonene. Har noen opplevd dette?

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...