Gå til innhold

Jentå:)

Anbefalte innlegg

Hei hei:)

Kossen går det me deg?? Hatt ein avslappende helg:) Håpe du fikk slappet litt av, og tenkt bare på deg sjøl og den lille spiren din:)

Eg har kost meg masse, vært i byen, spist lunsj sett på kjoler og vært å prøvd min egen brudekjole:):) Nærme seg jo...

I går blei det ein tur på byen, ville egentlig ikkje for e så trøtt for tiden men blei nå overtalt til slutt og hadde det stein kjekt:):) Tjo og hei.. Litt reduserte i dag kan du sei... Men det va verdt det:) Deilig, nye kler og ut å le:)

Har heller ikkje vært inne på disse sidene pga dataen som e ødelagt,litt godt faktisk... Vil jo høre me deg og må jo det, men har bestemt meg for å ikkje lese så mye neste gang. Orke ikkje det fokuse om eg klare då....:) Satse på det!!!

Håpe du har hatt ein fin helg og fått kost deg masse:)

skjønne forresten godt du ikkje vil bytte ut din bror:) Eg har to av de eg.. Jepp mange søsken me:) Og ville aldri byttet de ut:)

Gode klem fra meg:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6784072-jent%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!!

Eg har hatt ei fantastiske helg, har rett og slett våre på husmorferie :-) Meg å ei venninna va på Spa Hotellet på Hjelmeland. Me har stor kost oss :-) Spist MASSE god mat, gått tur i fjellet (knall harde tur på 2,5 time, ganske stolte ja) og fått god behandling. Kjente eg trengte det, og det e abselutt te å anbefala... :-)

Nå har eg begynt skikkeligt på nertelling te torsdag, den store ul dagen. Har nesten kje hatt utflod, det har vært herligt :-) Itte ul'en ska eg ringa å bestilla min fysste kontroll hos legen. Eg tørr kje gjør det før eg vett at ul'en vise enn liten baby inni der.

Forstår godt du tenke du kje ska lesa så masse neste gong, hb du klare det. Eg klarte det kje :-) Måtte liksom inn å lesa å se ke di andre holt på me.... Men, eg skreiv kje så møje, va veldigt redde for å få sånne svar som eg va redde for å få, viss du forstår ke eg meine.

Har du begynnt på nertelling? Tiå går ganske fort, det følte iallefall eg mellom IVF og ICSI...

Kos at du og har hatt ei kjekke helg :-) Hb du har hatt enn fine dag på jobb i dag, og at alt har gått greit!!

Goe klem,

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6784072-jent%C3%A5/#findComment-6797475
Del på andre sider

Hei hei vennen:)

Nå va det lenge siden!!!! Kossen går det me deg?? Eg har fått lån ein data nå:):) Jippi!!!! Og har heile helgen tilgang på det! så gla:)

Er ul overstått?? Håpe så inderlig at det har det, eg tror nok det:):)

Har savna å snakke me deg:)

for ei fantastiske helg du hadde då! Hørtes mer avslappende ut enn min.. Kanskje eg ska komma meg te Hjelmeland ein helg:) Kunne trengt det kjenne eg...

Å begynne på jobb va mildt sagt både gøy og j........!!! Så travelt at det e fælt, i går kom eg hjem etter seinvakt, måtte så rydde, kjøre jentå mi på trening så kjøpe halloween kostyme(me ska ha fest me de små) så hjem og lage mat og gjør lekser me henne...!! Fy f... seie bare eg, kl 22 satt eg meg ner og då va eg heilt pudding:(.. Joda eg savna jobben og kose meg me ungene og folkå, men personlig va eg nokså utkjørt sjøl og det kjennes mer itte eg begynte å jobbe.. MEN et stort MEN tiden går jo såååå mye fortere og det like eg!!

heldigvis sjøl om der blir mer arbeid for oss så e det trollet av ein avdelingsleder me har sykemeldt, eller buruglå så me like å kalle henne.. Tror ikkje eg hadde taklet hu nu..!!

Uff eg virka så negativ.. E ikkje det altså, bare litt sliten.

Så va eg på do i dag, og har regna ut at eg har eggløsning nå, så kom der litt brunt på papiret.. KA e det då?? Har aldri hatt det med en eggløsning? Ja ja kanskje rester...

Men håpe det har godt bra:):) Tenkt masse på deg i dag!!

Goe klem fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6784072-jent%C3%A5/#findComment-6846503
Del på andre sider

Hei hei!

Kjekt at du va innom her igjen i helgå :-) Lenge siden nå.

Me hadde det knall bra i helgå på Spa, ska reisa der igjen enn gong. Kanskje eg tar me meg mannen neste gong, litt kjærlighetstur, vel me får se. Det koste jo litt, men vel værd det :-) Abselutt te å anbefala :-) Du får ønska deg tur te du fylle 30 år, fine gave det :-)

Forstår godt du e trøtte å sleten. Eg og va på enn vikarjobb torsdag å fredag sist uga. Eg va heilt ferdige ittepå. Det e kave nok me alle hormoner i kroppen. Men, som du seie dagene går møje fortare, og det blir mindre tid te å grubla å tenka, og det e positivt :-) Håbe det komme seg ittekvert for deg, og at buruglå holde seg vekke te du e i form igjen ;-)

Ul'en gjekk kjempe bra :-) Eg har visst ei lidå spira inni der og den og plummesekken såg kjempe flott ut. Eg kunne bare slappa av sa hu. Tåre kje heilt stola på det, for så mye kan skje, men eg e nå iallefall gravide å hjerta slo. Det e kje værst bare det :-)

Formen e heller dårlige, masse kvalmen og svimmel. Hu ul damå sa at det va flott, for det va gode tegn.... Men he... heller, det e kje så godt å leva sånn. Heilt annerledes enn me jentå mi. Va kvalmen då og, men kje sånn som dette. Jaja, alle symptoner tas me takk (trur eg).

Når me prøvde før prøverøret sjedde det masse med kroppen eg kje forstod. Sånn som brun utflod, masse utflod, lite utflod. Eg forstod meg aldri på det... Tenkte på festeblødning, å dill å dall. Men, eg trur det viktigaste e å bare drita i alt det der, å leva som normalt. Me kan visst kje få svar på alt, det har eg lært den harde veien :-)

Du får kosa deg me mannen å legga føttene opp i luftå ittepå :-) Ska se at dåkke får enn liten i magen, det e jo eggløsning å alt :-) Som eg tenkte kver gång.... Må jo prøva, dumt viss kje. Kan jo vær me får det te.... (me gjor jo aldri det, men me hadde iallefall prøvd!!)

Du må ha ei fine helg, så snakkes me nok snart igjen. Håbe kje du sovna av det langa innlegget mitt...

Fredagsklem fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6784072-jent%C3%A5/#findComment-6852901
Del på andre sider

Hei hei:)

Nei nei sovna ikkje eg:):) OG det va så kjekt å høre at du hadde en spire!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tenkte meg det vet du:):) Du må prøve å slappe av, og se om du klare å nyte det etterhvert, men skjønner hva du meine... Kanskje det e ulempen me oss som har fått før, me kan sammenligne og e det ikkje likt då e hundreogett ute... Iallefall for mi sia, men det me glemme e at svangerskap kan vera så utrooooolig forskjellige.. E jo kje lett å tenke alltid spesielt når det starte me blødninger og me tanke på ka du har vært igjennom!! Kanskje etter uke 12??? Det går nok kjempe bra, og de har jo sett et lite hjerte slå, tenk det du!!!:):)

Så hold fast i symptomene dine du, og ja ehhh nyta de...??:):)

Jauda i helgå blir det sex på menyen, og ennå mer te dessert:):)tihi... Han e fornøyde og eg e sliten:) Ingen som kan sei at me ikkje har prøvd då! Hiva på sex skolen i kveld og se om me finne noe inspirasjon... HAHAHA det e ett program som eg får meg ein gode gode latter av:) Uff masse sex snakk her!! Under sterk tvil at me får det te, men så fantastisk om me hadde:)

Nå ska me se ein gode film, nettopp komt hjem fra halloween fest me jentå, hu hadde velgt kostyme te oss, me va like me sminke og kler:) Hu blei så voksen og så nydelig at eg tenkte NEI NEI NEI du ska kje ut før du e 25 og har ein masse voksent ved i håve.... Grue meg te den tiå!! Vel me hadde det kjempe gøy:)

Kose deg masse i helgen og nå e det bare under 1mnd før eg ska ringe inn mens:) Gode tro på dette!!!

Kjempe klem fra meg:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6784072-jent%C3%A5/#findComment-6868959
Del på andre sider

Hei hei:) måtte bare innom å si hei, og høre kossen det går me deg??

Håpe alt går kjempe bra:)!!!!!!!!!!!!!!!

Her fyke tiå avgårde, snart ringe inn mens hvis den komme når den skal.... ikkje alltid at den e i rute når me ønske det!!! Ellers så komme den på slaget når me ikkje ønske det... Går bedre på jobb, kose meg masse trass travle dager, komme ikkje te å sykemelde meg neste runde:) Tror det e bedre for humøret og tenke og gjør andre ting enn prøverør....!!

Håpe som sagt at alt går bra så håpe eg snart eg e på nett igjen:):)

Klemmer fra meg:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6784072-jent%C3%A5/#findComment-6936060
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...