glad_jenta Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 jeg skal få lagt min sønn i sengen uten att han våkner.sovner til puppen,våkner med engang jeg legger han i sengen:( stort problem i det siste:( (7 mnd)
Hidjey Skrevet 22. oktober 2006 #2 Skrevet 22. oktober 2006 Min lille sovner alltid på meg han også (han er bare 17 dager riktignok) og våkner når han blir lagt ned. Så jeg pakker han alltid inn i et teppe, eller har dyna hans på brystet slik at når jeg legger han ned så er det fremdeles samme temperaturen.. Det har faktisk fungert ganske greit
glad_jenta Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2006 ok skal prøve å ha teppe rundt han.takk for tips:) trenger flere tips i tilfelle det ikke funker
sprellemor Skrevet 22. oktober 2006 #4 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg ville lagt ham våken. Vi begynte med det da tulla var nesten 4 mnder. Jeg bare orket ikke at hun var avhengig av meg mer. Hun gråt i 20 min første natten, 4 neste natten og så var det nesten ikke noe mer. Nå går det litt opp og ned. Noen netter er hun veldig urolig, og da er det som regel nødvendig å skifte bleie eller gi litt mer mat. Andre kvelder sovner hun uten en lyd. Det vanlige er litt "murring". Koselyder mest. Det var vanskelig første kvelden, men vi satte oss til å spille kort og fulgte med på klokken. Det føles alltid som om det går lenger tid når de gråter enn det det faktisk gjør. Hører med at tulla hadde kolikk og vi var vant til at hun kunne gråte i timesvis. 20 min er ikke så mye da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå