minni;o) Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 Er det andre som har oppdaget noe sånt? Ser ikke bra ut:( Veit jo ikke om det er det da. Men det et verst på kvelden, når jeg er ekstra "hoven"!!? Huff......
-Aimee- Skrevet 22. oktober 2006 #3 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg har åreknuter nedentil! Prøv å sitt og ligg mest mulig. Trøster meg med at de går bort etter fødselen!
mamma'n til bitteliten Skrevet 22. oktober 2006 #4 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg har også, og hadde det i første svangerskap, men de var borte med en gang fødselen startet Desverre plages jeg mere denne gangen, det er rett og slett så vondt noen ganger at jeg blir kvalm av det........ men, men , noe skal det jo være............ Lykke til, dere!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2006 #5 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg har også! Og er bare i uke 20. Ser helt grusomt ut, og er helt grusomt også. Viste det til legen her en dag. "Oi", var kommentaren... Festlig. Fikk beskjed om å smøre meg med alovera og høre på en helsekostbutikk om det var mulig å kjøpe noe støtte til den typen åreknuter. Det er skikkelig vondt... Men dere andre som har det, går dere på jobb og fungerer som vanlig ellers???
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 22. oktober 2006 #6 Skrevet 22. oktober 2006 21 fullgåtte uker på tirsdag, og har åreknuter nedentil og på innsiden av høyre lår som ikke ser ut i måneskinn... I forrige svangerskap sprakk en blodåre på ene kjønnsleppen under dusjing hjemme. Og jeg merker at varmt vann i dusj er med på å forstørre årene så presset blir ulidelig stort.. så nå dusjer jeg sittende.. Reiser meg bare for å vaske nedentil.. Jeg har kjøpt støttestrømpebukser og det har hjulpet i det daglige.. Jeg går med dem hele dagen og er i full jobb.. Merker at det blir press nedentil bare på de få metrene fra sengen og til badet på morgenen uten strømpene på.... Heldigvis forsvant åreknuten(e) nedentil etter fødsel, og jeg håper de har tenkt å forsvinne denne gangen også!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå