Gå til innhold

"Mensmurringer" ved fryseforsøk

Anbefalte innlegg

Jeg hadde innsetting på fredag og allerede i går begynte "mensmurringene". Synes det er så rart at de kommer så tidlig.

Sist gang da jeg ble gravid hadde jeg ikke murringer så tidlig. Ikke som jeg kan huske iallefall.

Flere som har/hatt det på samme måte?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6783502-mensmurringer-ved-frysefors%C3%B8k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde murringer ved alle forsøkene mine.Legen sa det kunne være ett positivt tegn, men det stemte kun den siste gangen da jeg endelig ble gravid. Men litt stikking og magesmerter kan forekomme de første dagene.

Det er bare å krysse fingrene og slappe helt av:)

Lykke til

Nå sist hadde jeg skikkelig mensmurringer helt fra dag 2. jeg fikk innsetting en lørdag og mandagkveld hadde jeg så sterke menssmerter at jeg holdt på å ringe legen for å høre hvilke sterke medisiner jeg kunne ta. det varte i 4-5timer med varmeflaske på magen og da klarte jeg å sovne. så fortsatte murringene etter det men de var bare ulne og ble aldri sterke og skjærende. fredagen to uker senere testet jeg positivt :-)

Tusen takk for svar!

Jeg har også hatt ganske sterke smerter innimellom så blir jo bekymret med en gang. Godt å høre at du sailor hadde det på samme måte og ble gravid.

Var til legen i dag og fikk meg sykemelding. Så nå skal jeg ta det med ro og bare kose meg fram til testing.

ja kos deg hjemme, men gå litt tur og sånn det er bare bra. forøvrig har jeg hele tiden prøvd å ta gledene på forskudd til det motsatte er bevist:-)

så kos deg med "graviditeten" så lenge du kan, gled deg og nyt det.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...