Gå til innhold

Det er visst ikke meningen............ :(

Anbefalte innlegg

som lyn fra klar himmel begynte jeg å blø i formiddag....

Har drit vondt i rygg og mage, så dett var dett igjen........

Når det først skal gå galt er det jo ¨greit¨ at det går galt med en gang..... men filler´n heller

Vet ikke om jeg skal gå til neo utreding eller ikke????

Akkurat nå skal jeg bare deppe litt for meg selv :(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6783341-det-er-visst-ikke-meningen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff da! Føler med deg. Det er jo naturens gang som "alle" sier, men det er så forbaska kjedelig uansett!

Da er vi to i samme situasjon,- bare at jeg ligger en dag foran deg...

Var seks uker på vei da jeg begynte å blø i går, -med smerter i rygg og mage.

Er litt i tvil, men er det ikke sånn at hvis man virkelig blør mye, så er det mulig en slipper utskrapn? Håper at kroppen ordner opp selv nå, men får ta en tur til legen i morra.Hadde vært godt å slippe sykehuset denne ganga....

Du får ta ekstra godt vare på deg selv nå da trollet66!

Kjære trollet66. Dette var veldig trist. Skjønner at du er deppa nå. Hvorfor skal det være så vanskelig å beholde sin lille spire? Du får få mannen din til å stelle pent med deg og så er du kanskje klar til å fortsette prøvingen når du har fått litt tid på deg.

trøsteklem fra

Annonse

Takk alle ;)

Håper at naturen ordner opp denne gangen i og med at det er så tildlig. Ille nok med SA ennå verre å måtte ta turen om sykehuset....... Skal til fastlege i morgen, ringer gyn for å få tatt en ultralyd om en ukes tid for å se om alt er vekke.

Selv om det er for J.... å miste, så er det på en måte lettere å tacle når man har vært gjennom det noen ganger. Første gangen gikk jeg på en skikkelig knekk, var deppa lenge. etter SA/BO i mai i år har jeg bare gått og ventet, og nå..... ja ja sier jeg liksom Filler´n heller - æsj!! Trist som fy selvfølgelig, men var svært forberedt.

Vet som sagt ikke om jeg bør utredes nå. første MA hadde jeg for 3 år siden, så var det SA/BO i mai i år. Får høre med gyn i morgen.

Lykke til videre der andre også!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...