Gå til innhold

Magen min vokser og vokser...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå vises det godt at jeg er gravid og det så utrolig morsomt! Er i 17 uke og førstegangs...

Har alltid slitt med komplekser for kroppen min og slet litt med spiseforstyrrelser for noen år siden.. Nå har jeg aldri vært så fornøyd med kroppen min som det jeg er nå... Det er helt FANTASTISK!!!!

Alle ukene med kvalmen og ppkast er SÅ verdt dette! :)

Måtte bare fortelle det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjekt;);)

jeg også merker at jeg er superfornøyd med at jeg kan vise stolt frem magen min, har alltid hatt komplekser for den av en eller annen grunn. Og nå kan jeg liksom bare strutte den ut og vise den til alle, kanondeiligt ;);)

Det er fantastisk å gå gravid, det er nesten så jeg gruer meg til det er over.........men da får jeg tvinge meg i hardtrening ;);) og glede meg til neste gang ;);)

Skrevet

hehe,, ja jeg tenker også på hvordan det blir etterpå.. Men he som jeg bor er det godt å gå turer, pluss at jeg har DEN enorme bratte avkjøringa til huset, så å gå opp der med barnevogn 1- 2 ganger om dagen skal nok hjelpe godt! :)

Skrevet

Ja det er deilig når magen vokser! Min er så stor at jeg ser ut som om jeg er 7 mnd på vei, men er bare i uke 18... Ble veldig fort stor i fjor også, og enda større denne gang! Sikkert fordi det er så tett mellom svangerskapene... Håper nesten den stopper opp litt i vekst, eller at de ser på ultralyden på torsdag at jeg er lenger på vei enn jeg tror, hehe=) For målene mine ligger over streken, så jordmor mente jeg kanskje var lenger på vei enn først anntatt. Hmmm, blir spennende å se!

Skrevet

hihi.. ja det blir spennende! Tenk at vi har et liv inni oss.. Det er så ufattelig nydelig å tenke på!

Gleder med sånn til å kjenne spark,,.. Sitter hver dag å kjenner etter om jeg ikke skal kjenne noe snart!

Skrevet

Jeg kjenner heller ikke skikkelige spark! Kjenner små bevegelser, men det er så svakt og lite at jeg tørr ikke være sikker på at det virkelig er liv jeg kjenner... Men husker jeg kjente skikkelige spark før ultralyden i fjor, så nå begynner det å haset! Skal vi liksom ikke kjenne det før med andre mann?? Litt utålmodig jeg ja, hehe=)

Skrevet

ikke aner jeg for dette er min første....

Jeg kjenner at av og til er der som om det strekkes litt der nede.. eller litt sånn små smerter for å si det sånn.. Men vet ikke om dette er babyen eller at livmora vokser...???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...