Gå til innhold

snille snille mannen min:)


Maddemor-1 gutt+1 jente:)

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke hatt det så greit de siste 2 mnd. Knuste håndleddet på fest og har slitt en del med smerter og har vært veldig avhengig av hjelp til alt mulig siden da. Vi klarte nå likevel å bli gravide midt oppi det her etter 17 pp og lykken står i taket hver dag:) I helga ble jeg veldig forkjøla og krasja på sofaen natt til i går fordi jeg hadde sykt vondt i halsen og orket ikkeligge i senga. Sambo kom styrtende opp trappa kl 06 i går morges og lurte på hva som var galt og om han kunne gjøre noe for meg. han ble redd han....

I natt lå han og holdt rundt meg og strøk meg og kysset meg helt til jeg sovnet. Hver gang jeg våknet i natt spratt han opp og holdt rundt meg med en gang og susset litt på meg til jeg sovnet igjen.

 

han er så utrolig snill:) Han vet nesten ikke hva godt han skal gjøre for meg og bærer meg på gullstol om dagen! Han har forandret seg noe sinnsykt etter vi fant ut at jeg er gravid... Altså; han har alltid vært snill, men nå er jeg helt målløs over hvor omtenksom han er! han ringer meg flere ganger om dagen for å høre hvordan jeg og spiren har det og vil kun det beste for oss.

 

Føler meg så utrolig heldig som har funnet en så fantastisk mann:)

 

Så når jeg endelig blir litt mer bevegelig igjen etter det knuste håndleddet skal jeg virkelig gjøre noe fint for ham også som viser hvor stor pris jeg setter på ham!

 

Har dere noen forslag til hva jeg kan overraske ham med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

A, så hyggelig, ble helt rørt jeg.. (mulig hormoner som tar litt av i tillegg).

Hva med en helgetur til et sted han har hatt lyst til å reise. Eller kjøp billetter til konsert el. hvis han liker musikk, kanskje sammen med en kompis han ikke har sett så mye i det siste?

Å lage god middag med deilig vin og massasje til dessert er heller ikke å forakte når du er bra i hånda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt rørt av ham selv jeg altså! Sa det til ham flere ganger i natt at han er så utrolig god med meg. Tror det er litt viktig at jeg får vist ham at jeg setter pris på det han gjør for meg...

 

der fikk jeg en ide: hva om jeg tar ham med meg til byen, så tar vi par-spa sammen og deretter går ut og spiser en deilig middag for så å innta desserten hjemme.... mmmm det tror jeg kanskje er en ide altså!

 

tar gjerne imot flere ideer og jeg altså:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig fantastisk mann!!! Ble skikkelig rørt over innlegget ditt:D

 

Jeg har en slik jeg også, og det er så godt å vite at det finnes slike menn. For det finnes faktisk de som kun tenker på seg selv..

 

Så nyt det nå, og så finner dere på noe romantisk når du kommer deg igjen. Vise at du setter pris på det han har gjort for deg denne tiden...

 

Ønsker deg lykke til med graviditeten og god bedring ift knust hånledd.. Og uansett hva du finner på etterpå, så blir han nok glad:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herleg Maddemor! :) Det er fantastisk med snille snille menn (er sjølv velsigna med ein slik ein!) Blir heilt glad av å lese innlegget ditt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et flott innlegg!!!!

Jeg har også en fantastisk mann- og han er i tillegg en utrolig pappa!! Vi er virkelig heldige- alt de må bite i seg av hormonutladninger og ekstrabelastninger... heheh ;) Lurer på om jeg hadde vært like forståelsesfull og omtenksom om det var omvendt?!!... håper det!

 

MEN mannen din er jo heldig han også- det virker som om du vet å sette pris på ham tilbake!!!

Syns helgetur/konsert var en kjempefin ide!!!

Hvilke hobbyer har han?!! Er det f.eks noe du selv ikke tidligere har deltatt i med begeistring, kan det jo være at han hadde satt pris på noe der?!! (Har ei venninne som har slitt seg gjennom en bilutstilling og to... hahah).. men det må jo ikke bli unaturlig da... det vil han vel merke... eller kanskje det ikke gjør noe det heller?!! Kanskje han bare blir sååå glad at han syns at det klønete forsøket bare er søtt?!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for gode forslag jenter:) det er ikke uten grunn at jeg elsker denne mannen over alt på jord!!!!!!!!!!!!!!

føler meg veldig heldig også da!!!!!

nattinatt jenter! vi sees i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...