Gå til innhold

hva skjer?

Meg&gutta~prøverpånr3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 3 mnd har alltid vært en rolig gutt.men i det siste så har han begynt å grine veldig. Med en gang jeg legger han i lekegrinda eller i vippestolen så kommer geipen. Han har også begynt å våkne veldig ofte om natten. Da våkner han med grining, og han stopper ikke før han får pupp.

Hva har skjedd? Veldig slitsomt,må jo holde han omtrent hele tiden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vondt i magen??? Tenner??? Begge deler er veldig plagsomt for disse små...Det er veldig vanskelig å vite om det er tennene, men dersom han sikler mye, klør i munnen og/eller har harde "klumper" i gommene, så er jo det sikre tegn. Det kan være tenner på gang uten at disse tegnene er der, og det kan gå en stund med sutring før tennene viser seg... Gutten min ble sånn ved 4 mnd, og da kom to tenner frem ca 1 mnd senere =)

Skrevet

Jeg vil tro at han er litt "oppmerksomhets syk":O)

Det er helt vanlig at de fleste babyer helst vil kose og bli bært på av mamma:O)

Det med at han våkner om natta kan være at han trenger mer mat altså "økedager".Fatt mot,det gir seg med tiden!

Skrevet

Jeg ville tippet tenner der altså. Sånn har nettopp min vært. Våknet mye på natta, kunne holde det gående 1-2 timer. Ville ikke ligge alene, skulle være hos meg hele tiden. Nå har han fått 2 tenner og alle problemene er borte igjen.

Skrevet

tenner ja...har d på følelsen selv...utrolig sutrete...spiser lite men ofte...jaja...:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...