Gå til innhold

Mosjøen-byen midt i Norge...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så trivelig at hun var ferdig da.

Jækk fort må e sei. Må få hør så snart dæ lætt se jær. Løkke tell å kos dåkker =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER med gutten Lillnita:) Koselig å høre!

Og siden Helgelandsmamma dro på føden igår, kan jeg vel kanskje driste meg til et gratulerer til henne også!! Spennende dette her!

Verrei, når har du termin? Syns jeg leste et sted at det er i desember...? Jeg har også termin i desember, men syns dagene går litt for sent...Så akkurat inne på Min side her, at jeg har 63 dager igjen...

Leste at du er sykemeldt, spørs om jeg også blir det om et par uker. Er så trøtt og uopplagt at det går utover sønnen min, og slik skal det jo ikke være...

Lykke til!

PS: hvor lenge siden er det du bodde i mosjøen da...? og hvor gammel er du?

Skrevet

Heisann! Har tremin på nyttårsaften jeg da, så det kan jo i og for seg blir spennende nok det =)

Er 100% sm nå ut neste uke p.g.a. sterke kynnere, men ellers er jeg 50% sm p.g.a. bekkenplager.

Er nok ganske trett og uopplagt jeg også for tiden, og går dessverre mye utover både ungen og sambo.

Jeg er 25, har en datter på 4 år fra før, og er litt over 2 år siden sist jeg flyttet fra Mosjøen. Har vært litt frem og tilbake de siste 7 årene =)

Hva med deg da Guttemammen... Gammel, bor og jobber med?

Skrevet

Tok litt tid før jeg rakk å svare på dette innlegget gitt...

Jeg er 26 år, og det er faktisk 7 år siden jeg flyttet fra Mosjøen nå...Tiden flyr! Siden vi er på samme alder vet vi sikkert om hverandre;)

Har en gutt på snart 2.5 år, så dette blir vårt andre barn. Vi gleder oss masse!!

Spennende med termin på nyttårsaften, kan jo hende du får årets nyttårsbarn;) Jeg har termin 2. juledag jeg...Håper den bestemmer seg for å komme et par uker før, eller å vente til januar. Litt kjipt å ha bursdag midt i jula sikkert...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...