Gå til innhold

Mosjøen-byen midt i Norge...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere...

Sitter her med et usselt knekkebrød og et glass cola.

Håper jeg blir bedre snart.

Det kommer ekstremt mye slim nedentil da...huff unnskyld elke detaljer. Si at det er noe i gjære...please...er sliten nå...helt tom innvendig så føder jeg nå trengs det ingen klyx...hehe

Hvordan går det med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der var den nye tråden ja =)

Det er jo mange som er skikkelig dårlige like før fødsel vet du, og nr 3 er jo en liten luring så det er jo gode muligheter for at denne fødselen starter annerledes enn de andre :)

Her skjer det ikke mye nå gitt. Får vel prøve litt sengekos i kveld og se om det ikke blir fortgang i sakene, det hjalp hvertfall på i natt hehe.

Kanskje ikke så fristende for deg å prøve ut den løsningen akkurat nå da.

Skrevet

Hos mange kommer det ekstra mye slim like før fødselen, mens hos andre igjen er det helt tyntflytende utflod slik at mange da tror de lekker fostervann like før.

Og det er vel i sjelde tilfeller at en graviditet og/eller fødsel er lik på noen måter.

Har hatt et par vonde kynnere nå, men håper det går fort over. Er sikkert fordi jeg slet litt med snymåkinga. Ble så sliten at jeg ikke orka mer (var ikke kommet halvveis engang) hehe

Skrevet

Jeg har ikke vært så dårlig på lenge...magen skriker etter mat, derfor bestemte jeg meg for å spise to store stykker med pizza (de var nesten ikke krydret) la meg på senga...og nå føler jeg meg bedre gitt.

Tror det var mat jeg trengte. Nå må jeg fortsette å få i meg noe for jeg merker at det jobbes på spreng der nede.

Mamma skal heldigvis ha Annika i morra og med Sven i BH blir det en rolig dag for meg...

Verrei: du skal vel ikke måke sne? Passe på deg selv he... hvilken uke er du i...har nok sagt det men tråden ble så lang...

Lillnita: Er det noe på gang?? Er sååååå nyskjerrig...

Skrevet

Jeg er 30+2 nå, så jeg har enda hele 10 uker igjen. Måtte måke litt sne for å slippe å få så mye sne i skoene =) Men kjenner jeg er begynt å få tilbake noen av de sterke kynnerne etter det ja. Hev meg jo rundt med støvsugern over hele huset like etter jeg kom inn også. Må vel lære meg å ta det mer med ro. Merke ikke at jeg stresser noe selv. Ikke før lenge etterpå at kroppen gir beskjed om at det har vært for mye styr.

Så bra at du føler deg bedre da. Er nok viktig å få i seg næring i disse dager. Trenger krefter nå.

Skrevet

Hvilket stjernetegn er dere født i forresten?

Og har dere sjekket den kinesiske fødekalenderen? Hvis jeg får gutt har det stemt på alle 3...

Heldigvis bor du i en storby verrei, så skjer det noe har du et bra sykehus å dra til...men det er jo litt tidlig ennå...

Du får vel rett før jul da?

Skrevet

Jeg er tvilling. Det kinesiske fødekartet stemte ikke forrige gang, og om det blir jente denne gangen også, som antatt, stemmer det heller ikke denne gang.

Har ikke termin før på nyttårsaften, og håper egentlig på 2007 baby, men er ganske vanskelig å bestemme det selv =)

Skrevet

Hallo i natten.

Sitter her og kikker på klokka og prøver å ta tiden på disse vondtene.

Nå har de kommet hvert 10 min siden klokken 6 i dag, og nå de siste timene har det begynt å gjøre skikkelig vondt.

Har fortsatt tegningsblødninger slik som jeg hadde i morrest.

Regner med at det ikke blir noe søvn på meg i natt heller, sukk, jaja får håpe det ikke bare plutselig stopper opp her for da tror jeg at jeg blir gal.

Skrevet

Nei her er det bare å kapitulere.

Skal inn på føden nå for å sjekke hvordan det ligger an.

Skrevet

oi oi oi... Så da skulle det bli mandagsbarn allikevel da kanskje =) Så spennende og hyggelig da. Håper det har gådd greit i natt da.

Skrevet

Helgelandsmamma:

Hvordan er det med deg da, og har du hørt noe fra Lill?

Skrevet

Hei verrei,

Ser nok ut som om vi har "mistet" lillnita til føden hehe.

Venter i spenning på melding fra henne...har selv kontroll i dag så senere får vi nok vite noe...

Skrevet

"Sniker litt" i køa hun da. Du skulle jo være først, og er vel den som har vært mest "plaget" med småvondter.

Men hyggelig at det skjer noe da

Skrevet

Her er det rolig, har endelig blitt bedre og føler nå at jeg er klar for føsel igjen. Har spist 2 brødskiver... har så lyst på biola, men man skal vel være forsiktig med slike produkter rett etterpå?

Har ikke hørt noe fra lill, men skal på føden kl. 12.00 og har hun vært i gang har hun vel født til da regner jeg med.

Alt vel i Tromsø..? Er du samboer eller gift verrei...og noe annet hvordan navnet verrei?

Skrevet

Jeg har aldri hatt problemer med biola rett etter annen mat =)

Håper man kan få høre noe snart da. Er så spent. Synes det er så koselig når andre får barn. Så man må få et lite referat i alle fall.

Her oppe går det greit. Sitter med pepperkaker og en kopp julete og koser meg mens jeg kjenner de kraftige bevegelsene i magen (mulig de kjennes ekstra godt på grunn av litt lite fostervann men...)

Iskaldt her i dag. -6.5 for 1 time siden i alle fall, men sitter her og svetter allikevel (bare 21 grader inne da). Hormonene løper vel løpsk i kroppen akkurat nå.

Jeg er samboer og blir vel bryllup i begynnelsen av mai, samtidig som vi tar barndåp. For besteforeldrene mine på Hagfors sin del. De begynner å bli litt skrøpelig, så da blir det bare med den ene turen oppover.

verrei= 3 første bokstaver i fornavn + 3 første i etternavn

Skrevet

Nå ble jeg skikkelig misunnelig...pepperkaker.... og julete... sukk...

får ringe mannen... nei stiller innom butikken etter kontrollen hehe.

Grunnen til at jeg spør er at verrei er et nederlandsk ord: våregg hehe.

Stemmer jo litt...er jo et våregg du har i magen hehe

Skrevet

hehe... Det må jeg si... Stilig. Man lærer stadig noe nytt =)

Begynner å bli fri for julete, så jeg må vel innom jobben å se om det er begynt å komme inn for dette året. Pleier å kjøpe 2-3 glass, og det holder nesten 1. år. Den er bare SÅ god og lukter omtrent som gløgg, men smaker helt annerledes (kjøpt på apoteket).

Skrevet

Ååååå...ikke prat mere om den...hehe får ta meg en tur selv senere...

Forresten holder på å pakke bort gravidklærne... vurderer å brenne dem.

Tror du junior da forstår at han må komme ut?

Skrevet

hehe... Hadde det bare vært SÅ enkelt.. =D

Er bra noen kan begynne å pakke bort litt klær. Jeg for min del skulle gjerne hatt flere klær, men finner ikke noe jeg liker i rette størrelse. Er bukser som er verst. Gensere kan jeg enda bruke av de jeg brukte før jegble gravid (heldigvis), ellers hadde det vel vært krise. Synes ikke de har så mye fine klær til gravide her oppe (IRRITERENDE) til tross for at det er en passe stor by med mange butikker. Har vel kanskje bare ikke funnet de rette butikkene enda (heldigvis kanskje)

Skrevet

Hvis du har sørrelse small normalt så kan jeg sende deg en lading...hehe.

Har ikke hørt noe fra lill så hun holder vel på ennå...blir spennende.

Skal du hjem til jul? Eller tør du det?

Skrevet

Bruker small til vanlig ja =)

Jeg sitter her med kriblinger i magen ang. Lill og gumler pepperkaker. Må vel pakke bort boksen snart før et blir tomt =P

Tør nok ikke reise hjem til jul nei. Blir vel ikke tur nedover før til sommeren. Tar med ungene og emigrerer når byggingen på huset starter =) Fikk 10 dager før ul termin sist, så jeg skal nok ikke de helt lange turene i tiden før (hvis jeg i det hele tatt kommer så langt da)

Skrevet

Hvis du vil kan jeg sende det som er ok nordover...har ei skikkelig kul dongribukse ( nikkers merke name it) str. L ... jeg måtte slutte å bruke den i uke 35, men nå har jeg lagt på meg enormt da! 20 kg.

Ellers har jeg masse magebånd fra NL...kjøpte i vår.

Bare si fra så sender jeg det hvis du vil....

Skal dere bygge nytt eller bygge på?

Har forresten begynt å spille julemusikk...ble så inspirert av pepperkakene dine...er jeg blitt gal??? haha

Skrevet

Er alltid fint med litt ekstra klær. Har ingen magebånd jeg da, men har vurdert det, sterkt.

Vi skal bygge en "halvetasje" (1.20 opp på vegger så kommer røstet i tillegg), så vi får noen soverom ekstra + en tv-stue og et bad til. Blir bra når alt er ferdig. Har i grunnen bare 2 soverom nå, og et gjesterom/pc-rom. Litt i minste laget når man skal ha flere babrn i huset =)

Du er nok ikke gal som spiller julemusikk allerede. Maren spiller året rundt hun da, og gubben er begynt å nynne på julesanger hehe...

Skrevet

Hehe morsomt...send meg en mail på [email protected] med adressen din så sender jeg det jeg har oppover til deg.

Det du ikke vil ha kaster du!

Skal opp på rommet å gjøre det klart, så det kan sendes i morra....

Var nettopp på føden og JA lill anita har sneket i køen...fikk en gutt, mere vet jeg ikke da hun sov og følte ikke at jeg kunne lure meg inn til henne da jeg visste at hun sov.

Det skjedde i morres...

Selv ble jeg strippet fra 2 cm til 4 fingre...går vel tilbake til 3 cm da...

Jippi...håper det skjer noe snart...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...