Gå til innhold

Hvilke bilseter kan man bruke på hvilken vogner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Maxicosi på OTH, Easysky walker, Quinny. Izisleep på Quinny og OTH (tror jeg)... Emmaljunga kommer med egen stol som kan brukes på flere Emmaljunga modeller, bilstolen kommer i januar. Bebe high trek har egen stol. Det er det jeg vet så langt.... Lykke til :)

Skrevet

Maxi Cosi passer til:

- Quinny (alle modellene)

- Teutonia (noen modeller)

- Bugaboo Cameleon

- Easywalker Sky

- TFK Buggster

Akta Graco passer til

- Graco sine vogner

- alle vogner som har universaladaptere (f.eks. Bugaboo, TFK Buggster)

Britax passer til

- Teutonia (de fleste modellene)

- vogner med universaladapter

Jane bilsete passer på Jane-vogner

Emmaljunga kommer visstnok med et bilsete som skal passe på noen av vognene (synes det bilsetet ser utrolig billig, primitivt og utrygt ut, men det er min personlige mening...! Skulle likt å se hvordan det hadde gjort det i en test vs andre seter)

Easywalker classic kommer med eget bilsete

Simo og Brio kan ikke ha bilseter på

...kommer ikke på noen flere i farta, andre må bare fylle ut listen min om de kommer på noe mer! :-)

Skrevet

man kan ha acta setet på emmaljugna...hadde 02 mod emmaljunga og 01 og 05 mod acta. begge passa på "stativet" som man kan kjøpe.

Skrevet

skjønner ikke poenget med å ha en vogn du kan sette setet på jeg. barnet skal jo helst ikke sitte i stolen i mere enn 20 min. så si det tar 5min å kjøre til butikken/senteret o.l også tar det jo da 5minutter tilbake igjen, og da har man bare 10minutter igjen som barnet skal sitte i stolen da. hva er poenget da? hvis man ikke kan la barnet sitte oppi der mens man shopper å sånn? eller det å ta opp å strekke på babyen hvert 20min.

Bare mine tanker dette assa.

Skrevet

Dette er gammel fakta! De nye bilstolene er såpass liggende at babyene kan sitte i opptil to timer, eller til de sier i fra selv... Ligger babyen og sover er det ikke vits i å vekke han/henne for å strekke ut ryggen :o) Vi har en Quinny Zapp som vi bruker Maxi Cosi MASSE på..! Ikke lange handleturer, men det er ofte jeg bare må en liten tur innom postkontoret, butikken eller sånne småting, og da er det genialt å slippe å hive hele kombivogna inn i bilen, bare ha den knøttlille trilla liggende i bilen... :o)

Skrevet

er det noen seter som passer på enten GT eller TFK joggster da?

Skrevet

Maxi Cosi passer også til Mutsy med adapter. I tilegg har Mutsy en egen bilstol.

Skrevet

Tror TFK har universaladapter, men det må du sjekke på hjemmesiden deres, er IKKE bombesikker! Det passer ikke bilseter på GT nei :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...