Gå til innhold

Peg Perego trille, evnt andre gode store triller??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, vi er på utkikk etter en god stor og stødig trille. Har Teutonia Spirit S3 vogn, men ønsker en god trille som kan legges helt ned. Vi skal ha den med oss til syden, samt at vi ønsker oss en god sentertrille:-). Noen forslag? Er det noen som har erfaring med Peg Perego trillen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter, håper på svar:-)

Skrevet

Jeg har denne trillen og er superfornøyd :-) Har brukt den helt siden gullet var 2 mnd (da selvsagt med ryggen nede ;-) ), hun er nå 6 mnd og vi er like fornøyde :-) Den er god å trille, veldig grei å slå sammen også er den jo ganske så romslig også. Stod mellom Peg Perego og MacLaren når vi skulle kjøpe og vi ble anbefalt Peg'n i butikken for den skulle ha mer komfort og polstring for barnet. Men har prøvetrillet på en MacLaren og den var veldig god og trille altså :-)

Skrevet

Jeg har en Peg Perego Pliko. Kjøpte den til en sydenreise nettopp fordi ryggen kunne legges helt ned, og fordi den var ganske god og polstret for en baby. Den er helt grei å trille, men prisen tatt i betraktning er jeg ikke så voldsomt imponert.

Skulle jeg valgt om igjen i dag, tror jeg heller jeg hadde tatt MacLaren Techno XT. Men som sagt, så har vi vært fornøyd med Plikoen, og har brukt den masse. På handlesenter er den helt super.

Det største minuset er egentlig at det er vanskelig å manøvrere den med en hånd. Men det gjelder vel alle paraplytriller....

Skrevet

Tusen takk for svar. Jeg skal se på Maclaren trillen også før jeg bestemmer meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...