Gå til innhold

brun utflod

Maddemor-1 gutt+1 jente:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere! Jeg hører egentlig til på 1. trim men tenkte at her inne er det kanskje flere som kan svare meg:

Jeg var på tidlig UL på tirsdag denne uken (7+4 da) og gyn kjente samtidig mye på livmora mi. Jeg har en todelt livmor og de er derfor litt redde for at det kan bli litt trangt for spiren min der inne, men de regner nå med at det skal gå bra.

Uansett; når han klemte og styrte for å kjenne på livmoren var dette littegranne vondt/mest ubehagelig. 4 timer etterpå var jeg på do og hadde da blodig slim på papiret. Vi ringte sykehuset og de sa at dette var nok ganske normalt og at det mest ss var et blodkar som hadde sprengt. Det blodige slimet ga seg med en gang, men jeg har hatt brun utflod siden da, men har ikke så mye utflod egentlig. jeg har ingen smerter da. Jeg skal tilbake til ny UL på torsdag igjen og håper jo at jeg igjen får se et bankende hjerte og at den lille har vokst som normalt.

Tror dere har jeg har grunn til bekymring siden det fremdeles er lysebrunt i utfloden?

blir veldig takknemmelig for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde brun utflod.. ble veldig bekymret og ringte legen.. dette var det ganske tidlig i svangerskapet. Legen sa at så lenge det ikke var friskt blod og ingen smerter så skulle jeg ikke bekymre meg.. og alt har jo gått bra.. så skal du jo på ul så jeg ville ikke bekymret meg så mye...

Skrevet

å det var bra:) Tror jo egentlig ikke at det er noe å bekymre seg over jeg heller, men blir jo litt usikker når det holder på så mange dager i strekk....

Tusen takk for svar!

Skrevet

jeg hadde friskt blod i 4 dager, var sikker på jeg hadde abortert.. (var i uke 7 da).. så ringte jeg legen og fikk en ultralyd. men ingenting var galt. nå er jeg 19+1 og alt er fint fremdeles.

så det trenger ikke være noe galt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...