Gå til innhold

Januar: Så nærmer det seg snart 2 års dagen....

Anbefalte innlegg

Om 82 dager så fyller Jonas 2 år, og jeg skal si at tiden den bare flyr avgårde for oss. Jonas har nå begynt i samme barnehage som storebror, og han trives veldig godt der. Jeg var litt bekymret i begynnelsen, men når jeg nå ser hvor fint det går så er jeg bare glad for at det gikk så fin som det gjorde.

Ellers så er det snart november og vi har begynt å tenke litt på julegaver her i huset. I år så har vi tenkt å lage kalendere til besteforeldrene. 12 sider som skal fylles x 2. Guttene har laget et bilde som vi har plukket løv som de har limt på papp og så har vi kjøpt paspatur som vi har limt rundt - det ble virkelig fint, men mangler fortsatt 22 sider. Vi har tatt noen bilder osm vi skal ha og så skal de få lime og tegne litt.

Jonas elsker å tegne - både på ark og på vegger - takk og lov for at vi snart skal pusse opp soverommet...

Håper at alle dere som venter på 2 års dagen i januar har det fint. Det går lenger og lenger mellom hver gang jeg får mulighet til å sette meg ned å titte inn på disse sidene her.

Storebror lurte på i går, at siden vi nå hadde fått en lillebror som heter Jonas, så syntes han at nå var det på tide å få ei lillesøster som skulle hete Julie, vi får ønske oss en baby til jul sa han - mye rart de tenker på disse små. VI får se om ønsket blir oppfylt i løpet av et par år, litt rosa på klessnora hadde gjort seg det....

Ha en flott høst alle sammen.

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...