Muffinsmamma Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg har det litt som bubbles her. Sönnen min spiser mye om natta, ikke så ivrig om dagen. De siste dagene har det värt litt ekstremt. han er 5 mnd og veldig krevende. Sover lite om dagen også. Han spiser mye om morgenen, men f.eks til lunsjtider kan han väre utrolig uinteressert i puppen. Spiser bittelitt, slipper puppen og ligger bare og roper. Jeg har i 3 dager nå prövd med päremos og dette slafser han i seg, förste dagen ville han mer enn gjerne ha pupp etterpå men de siste to dagene ikke. Prövde å gi ham kokt vann igår men da gråt han bare, ble nok litt skuffa over at det ikke smakte det samme som päremosen kanskje? han roper mye, er urolig, må underholdes hele tiden, og jeg sliter virkelig med å gi ham pupp. Vil så gjerne amme og ikke bruke flaske, så pröver å holde ut. Et triks jeg har er å legge meg over ham, og gi ham pupp på den måten, som ei ku liksom... da hender det at han tar puppen og legger seg over på siden og spiser alt Er dette bare en periode? Han er en stor gutt på nesten 8 kg og 70 cm. Jeg tenkte jeg skulle fortsette å pröve meg fram med å gi ham frukt til lunsj, hva tror du om dette? I natt var han veldig urolig, men tok puppen. Allikevel kunne han ligge og rope og ikke ville sove. Aner ikke hva det var, men kanskje han fikk vondt i magen av päremosen?' Huff jeg er så usikker på alt og jeg syns han blir mer og mer krevende. Imorgen skal han få vaksine og jeg er redd for å gi ham den, i tilfelle han er syk eller noe..
Expat Skrevet 22. oktober 2006 #2 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg tror det er lurt om du snakker med hs i morgen, for aa faa faginnsyn paa det. Husk at groet ikke er gift, det er helt greit naar det er noedvendig!!!!! Det kan jo bare vaere tenner ogsaa....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå