Gå til innhold

Gleder meg til jul

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan nesten ikke vente til jul. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg har fått så julestemning og har faktisk allerede hatt på litt julemusikk. Det er så koooselig med julen. Har begynt å handle julegaver og planlegge julen nøye.. Hehe.. Gleder meg til lukten, maten, familien osvosv... Det kribler i magen og endelig har julebrusen, pepperkakene og de gode mandarinene kommet til butikken.. Måtte bare dele det med noen.. Samboeren min begynner å bli litt lei av alt julepratet mitt.. Det er jo fakisk 2mnd igjen, hehe.. Flere som gleder seg mer enn noen gang før? Har jo ikke termin før i mars, så det er jo ikke det at det blir første jul med barn heller... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAA, jeg gleder meg noe så helt vanvittig til jul. Har alltid vært veldig glad i julen, alt er så utrolig koselig. Synes det er kjempegøy å handle julegaver, pynte til jul, lage julekalender, bake osv. Blir skikkelig barnslig når julen nærmer seg.. :-) Synes desember er den beste måneden ila hele året og nå er det heldigvis ikke lenge igjen.. :-)

Har ingen barn enda, men har termin 8.mars, så neste jul blir nok enda mer spesiell. :-)

Skrevet

jeg gleder meg og mer til jul enn noen gang før;) Tror d kanskje kommer av at jeg vil tiden skal gå fort, å babyen skal komme snart;)

Om bare julen kommer snart nå så er det bare 3 mnd igjenn til babyen kommer;) å da er det så mye som må lager klart at da tror jeg tiden vil gå kjempe fort;) Vi skal flytte, pusse opp og kjøpe inn nye ting til babyen vår;)

Var min teori på denne enorme gleden jeg har over at julen snart nærmer seg;) har hatt julestemning i snart 1mnd jeg nå;) hihi

Skrevet

Hehe....skal også ha i mars (7.) og tror aldri jeg har gledet meg så mye til jul som jeg gjør i år! :-) Har alltid hatt et spesielt forhold til jul, og synes det er den flotteste høytiden men i år er jeg helt "sprø". Tenker på julen, og gleder meg til den hver dag! Jeg har heller ikke barn fra før!

Skrevet

Hehe, ser ut til at det er vi med termin i mars som gleder oss mest:) kansje har det noe med at det ikke er så lenge igjen til fødsler etter jul. Og etter jul er det ikke så mye mer å glede seg til før fødselen.. GLEEEDEEEEER MEG!!!

Skrevet

Jeg også gleder meg veldig til jul i år, gleder meg til å sitte der med stor mage og spise masse god mat og ha fri med mannen min :)

Tror kanskje noe av grunnen til at jeg gleder meg så mye er at jeg for første gang ikke skal jobbe i julestresset i år, har jobbet ekstra i butikk i mange år, og da blir det ganske stressende rett før jul. Men, i år har jeg fri fra eksamen i midten av desember!

Skrevet

Jeg er også helt UTROLIG når det gjelder jula.. Jeg ELSKER jul! Å jeg har også en sånn følelse for akkurat denne jula.. Gleder meg sånn til å gå å strutte med magen, sammen med familien...maten, pynten..ALT.. og best av alt så er det da bare 4 mnd til babyen kommer...JIPPI!!!

Men neste jul kommer nok til å bli helt MAGISK med en baby..Herregud som jeg gleder meg!!!

Skrevet

gleder meg noe sinnsykt til jul jeg og.. det gjør jeg bestandig.. snøen og alle lys i alle hus.. det er så koselig=) maten og gavene.. familen er samlet.. julemusikken.. julebrusen.. alt er så godt i jula.. gleder meg som en liten unge... hehe.. neste jul blir vel enda mer spesiell.. venter bare på at snøen skal komme.. hvit jul er det beste=)

Skrevet

Her i nordnorge er det snø nå og da får jeg enda mer julestemning.. I går kveld var det snø på buskene og det lignet på et julekort.. Så nyydelig!!!

Skrevet

det er du ikke alene om! jeg har aldri vært noe spesielt glad i jul jeg da, men i år er bare alt perfekt. er første jul jeg feirer med typen da, så det har kanskje litt og si. men utenom det skal jeg faktisk jobbe på dagen på julaften, å det burde kanskje fått stemningen litt ned? men neida.. gleder meg kjempe masse.

så er det utrolig mye god mat i jula, jeg har gått å fysa på ribbe i over 1mnd nå. hehe

har heller ikke termin før i mars.

Skrevet

Det er ikke lenge til jul nå og jeg tror det er mange som gleder seg til jul...det gjør i allefall jeg.Kjøpt meg rød liftgardin for og ha på kjøkkent og ferdig med 8julegaver.Skal kjøpe meg litt ny pynt i år...glær meg veldig mye.....så kos.

Skrevet

Jaaa, gleder meg også veldig. Gleder meg til alt, familien, maten, lukten, musikken, snøen og selvsagt julenissen. Blir spesilet i år for både jeg og min søster er gravid og kommer hjem med store mager. Lurer foresten på en ting.

Har tenkt litt på julegaver til min søster, er det dumt å kjøpe julegaver (baby-lammeskinn, stelleveske osv) til min søster og hennes samboer? Jeg har selv tenkt å ønske meg lignende ting, som jeg likevel må kjøpe og som vi trenger. Noen tanker om dette?

Skrevet

Gleder meg til jul ei også. Skjønner ikke koffor, men har allerede vaska ned store deler av huset og ordna litt i skapa for å få plass til juletinga:)

Skal bli godt med julestemning.

kommer selv til å kjøpe litt små babyting til mine venninner, siden de allerede har alt anna. og alle sammen er førstegangsfødende.

Skrevet

Jeg skal også ha i mars og gleder meg skikkelig for første gang på flere år:) Noen ting kan man jo glede seg til etter jul også, valentines day f.eks! den kan det alltids bli en koselig kveld ut av;)

Skrevet

Jeg skal også ha i mars, og har gledet meg til jul siden i sommer ;)

Skrevet

har hatt julestemning i noen mnd nå, ja.... Gleder meg til å pynte og lukten av pinnekjøtt... NAMNAMNAM!!!!

Har allerede begynt å kjøpe clementiner, det lukter jul av de!!! Men de er litt sur, blir bedre når mandarinene kommer. Kjøpt 5 presanger, har jeg og!

Håper bare det blir sånn fin, tørr snø på vestlandet også... Ikke mer regn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...